Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Z usług Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa korzysta blisko 7 milionów odbiorców gazu i energii. Każdego dnia nasze Biura Obsługi Klienta w całej Polsce odwiedza około 6 tysięcy osób. Dlatego naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie klientom najwyższej jakości i komfortu obsługi. Jestem przekonany, że zarówno nasi klienci, jak i pracownicy PGNiG docenią pozytywne zmiany w funkcjonalności miejsc, gdzie obsługujemy klientów, jak i innych kanałów obsługi jak aplikacje mobilne czy strony internetowe” – podkreślił Maciej Woźniak, wiceprezes Zarządu ds. handlowych PGNiG SA.
Nowo otwarte Biuro Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny w Łodzi to największy tego typu obiekt w Polsce. Placówka zlokalizowana przy ulicy Składowej 35 ma powierzchnię blisko 360 metrów kwadratowych i jest wyposażona aż w 18 stanowisk do obsługi klientów.
Ogólnopolski program modernizacji Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, obejmujący również relokacje biur i uruchamianie nowych placówek m.in. w centrach handlowych, rozpoczął się w 2018 roku. Dotychczas Spółka zmodernizowała ponad 40 biur w całym kraju. Elementem projektu była również rewitalizacja wyjątkowego BOK-u w historycznych wnętrzach Gazowni na warszawskiej Woli.
„Z myślą o komforcie klientów, ale i pracowników zdecydowaliśmy się na kompleksowy program modernizacji biur obsługi. Projekt „BOK 2.0” to jednak nie tylko zmiana wizualna i estetyczna. To zupełnie nowe podejście do obsługi, widoczne m.in. poprzez większą profesjonalizację procesów oraz wprowadzanie nowych produktów lub usług do oferty spółki. To także najpopularniejsza w Polsce aplikacja mobilna mBOK oraz pełna obsługa klientów, włącznie z podpisywaniem umów poprzez stronę internetową, czyli bez wychodzenia z domu – powiedział Henryk Mucha, prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
Do końca 2019 roku PGNiG Obrót Detaliczny odda do użytku łącznie 48 odnowionych biur obsługi i sprzedaży, a na przyszły rok planowane są prace modernizacyjne w kolejnych 32 lokalizacjach. Projekt „BOK 2.0” potrwa do końca 2021 roku.
Wraz z modernizacją BOK-ów, PGNiG Obrót Detaliczny od dwóch lat inwestuje także w rozwój zdalnych narzędzi do kontaktu z klientem. Spółka udostępniła bezpłatną aplikację mobilną, która została już zainstalowana ponad 570 tys. razy, a elektroniczną fakturę wybrało już ponad 950 tys. osób. Dużą popularnością cieszy się także elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK), z którego korzysta ponad 1,1 mln osób. Od niedawna, PGNiG Obrót Detaliczny umożliwia również podpisanie umowy gazowej potencjalnym klientom przez internet.
PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. jest liderem sprzedaży na rynku gazu ziemnego w Polsce. Obsługuje blisko 7 mln klientów, gospodarstw domowych oraz przedsiębiorców, wśród których są firmy różnej wielkości. Spółka specjalizuje się w sprzedaży: gazu ziemnego (wysokometanowego i zaazotowanego), energii elektrycznej, sprężonego gazu ziemnego (CNG) oraz skroplonego gazu ziemnego (LNG).
KONTAKT:
Rafał Pazura
Rzecznik Prasowy
PGNiG Obrót Detaliczny
tel. kom. +48 603 207 454
e-mail: rafal.pazura@pgnig.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.11.2019, 15:22 |
Źródło informacji | PGNiG Obrót Detaliczny |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PKO Bank Polski na EKF 2025: sektor bankowy ma dobrą sytuację finansową PAP
Trudno wyobrazić sobie dogodniejszy moment na to, żeby szukać lepszych rozwiązań, szukać klienta, dbać o niego – podkreślił prezes zarządu PKO Banku Polskiego Szymon Midera podczas Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie. Dodał, że digitalizacja i wchodzenie na rynek młodych klientów powoduje, że bardzo szybko zmienia się sposób korzystania z usług finansowych.- 05.06.2025, 18:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PKO Bank Polski na EKF 2025: polska gospodarka jest dziś w dobrej kondycji, ale musi się przygotować na wiele poważnych wyzwań PAP
O aktualnej kondycji gospodarczej Polski oraz największych wyzwaniach i zagrożeniach, z którymi w kolejnych latach będzie się ona zmierzyć, mówili podczas 15. Europejskiego Kongresu Finansowego: Ilona Wołyniec, dyrektor Pionu Relacji z Klientami Strategicznymi i Finansowania Projektów w PKO Banku Polskim, oraz Piotr Bujak, główny ekonomista i dyrektor Departamentu Analiz Ekonomicznych PKO Banku Polskiego.- 05.06.2025, 17:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Odwiedź magiczną północ Finlandii. PLL LOT uruchomiły sprzedaż biletów do Rovaniemi
- Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły sprzedaż nowej trasy dostępnej w zimowym rozkładzie lotów na sezon 2025/26. Tym razem samoloty przewoźnika wyruszą z Warszawy do fińskiego Rovaniemi. - Pierwszy rejs został zaplanowany na 27 listopada br. - LOT będzie realizował loty na trasie WAW-RVN 2 razy w tygodniu, w bardzo dogodnych godzinach odlotów.- 05.06.2025, 17:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ