Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podpisane 26 sierpnia dokumenty są realizacją długotrwałej strategii gazowego giganta.
„Sponsoring sportowy pozwala zrealizować dwie korzyści: wizerunkową oraz handlową. Środowisko związane z daną dyscypliną i kibice, będący jednocześnie naszymi klientami, są bardzo lojalni właśnie dzięki długotrwałemu sponsoringowi sportowemu” - mówi Artur Cieślik, wiceprezes PGNiG ds. strategii i regulacji.
Tadeusz Michalik startował w Tokio w zapasach w stylu klasycznym w kategorii 97 kg. Wywalczył brązowy medal pokonując w decydującym starciu, bez straty punktu, Węgra, Alexa Gergo Szoke. Wśród innych osiągnięć Michalika warto wymienić mistrzostwo Polski, medale mistrzostw Europy oraz piąte miejsce w rozgrywanych w Kazachstanie w 2019 r. mistrzostwach świata.
PGNiG rozpoczęło również współpracę z bokserem Łukaszem Różańskim, który na zawodowym ringu zadebiutował w 2015 r. Dotychczas stoczył 14 walk, wszystkie wygrał, w tym 13 przed czasem. Obecnie rywalizuje w kategorii bridgerweight (do 101,6 kg). Warto podkreślić, że zawodnik posiada w niej pas WBC International i jest obecnie klasyfikowany na 4. miejscu na świecie.
PGNiG od blisko dekady współpracuje ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Umowa ta obejmuje sponsoring kobiecych i męskich reprezentacji zarówno na poziomie seniorskim, jak i młodzieżowym. Dodatkowo od 2016 roku PGNiG jest sponsorem tytularnym rozgrywek ligowych kobiet i mężczyzn (PGNiG Superliga) oraz Pucharu Polski (PGNiG Puchar Polski). Spółka zaangażowała się również w sponsoring letniej odmiany tej dyscypliny, m.in. poprzez wsparcie PGNiG Summer Superligi w piłce ręcznej plażowej. Wspiera także Ośrodki Szkolenia Piłki Ręcznej i dofinansowuje Szkoły Mistrzostwa Sportowego ZPRP.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 30.08.2021, 11:06 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |