Wiodąca platforma do uzgadniania międzynarodowych zamówień publicznych, promowania inwestycji, wymiany kulturalnej oraz otwartej współpracy, czyli China International Import Expo (CIIE), była organizowana z sukcesami przez cztery kolejne lata i jest powszechnie postrzegana jako międzynarodowe dobro publiczne, system do prowadzenia handlu międzynarodowego oraz podstawa w budowaniu otwartej gospodarki światowej i wspólnoty celem zapewnienia wspólnej przyszłości gatunku ludzkiego.
Od chwili powstania inicjatywy w 2018r. CIIE jest coraz większe pod względem jego skali i wpływu. Powierzchnia dla wystaw handlowych powiększyła się z 270000 metrów kwadratowych w 2018 r. do 366000 metrów kwadratowych w roku 2021. W ramach czterech poprzednich odsłon CIIE podmioty wystawiające wprowadziły na rynek więcej niż 1500 nowych produktów, technologii oraz usług, a także zawarły wstępne umowy o łącznej wartości wyższej niż 270 mld USA.
W piątym roku istnienia CIIE coraz większa liczba krajów położonych wzdłuż terenów inicjatywy Pasa i Szlaku spogląda na chiński rynek i eksportuje swoje produkty do tego kraju.
W trakcie pierwszej edycji CIIE, Ma Yuxia, chińska bizneswoman działająca w Ameryce Południowej, wprowadziła na chiński rynek pluszowe zabawki przypominające alpaki.
Aby wystawiać i promować wspomniane zabawki i inne tradycyjne ręcznie wykonywane w Peru przedmioty, Ma i jej peruwiańscy partnerzy wynajęli małe stoisko o powierzchni 9 metrów kwadratowych. Zarejestrowali oni także swoją własną markę Warmpaca.
Opisana wyprawa na wystawę okazała się niezwykle owocna. Po czterech latach udziału w inicjatywie CIIE, produkty firmy Warmpaca można znaleźć w ponad 20 centrach handlowych w Chinach.
Obecnie w ramach przygotowań do piątej edycji CIIE zarezerwowano ponad 80 proc. powierzchni przewidzianej na wystawy. W tym roku w targach udział weźmie ponad 260 firm i liderów branż z rankingu Fortune Global 500.
Wiele krajów potwierdziło swój udział w ramach wystaw narodowych, a w trakcie Hongqiao International Economic Forum, czyli głównej części wystawy, przedstawiony zostanie World Openness Report i World Openness Index.
Przy takiej ilości zainteresowanych podmiotów, przestrzeń będzie zapełniać się błyskawicznie. Dlatego najlepiej nie spóźnić się na zapisy na piątą edycję. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować: https://www.ciie.org/exhibition/f/book/register?locale=en.
KONTAKT:
Nie Qingxin
tel. 0086-21-67008870/67008988
Źródło informacji: China International Import Expo
Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.
Piąta odsłona CIIE, a korzyści krajów leżących na terenach inicjatywy Pasa i Szlaku
Wiodąca platforma do uzgadniania międzynarodowych zamówień publicznych, promowania inwestycji, wymiany kulturalnej oraz otwartej współpracy, czyli China International Import Expo (CIIE), była organizowana z sukcesami przez cztery kolejne lata i jest powszechnie postrzegana jako międzynarodowe dobro publiczne, system do prowadzenia handlu międzynarodowego oraz podstawa w budowaniu otwartej gospodarki światowej i wspólnoty celem zapewnienia wspólnej przyszłości gatunku ludzkiego.
Od chwili powstania inicjatywy w 2018r. CIIE jest coraz większe pod względem jego skali i wpływu. Powierzchnia dla wystaw handlowych powiększyła się z 270000 metrów kwadratowych w 2018 r. do 366000 metrów kwadratowych w roku 2021. W ramach czterech poprzednich odsłon CIIE podmioty wystawiające wprowadziły na rynek więcej niż 1500 nowych produktów, technologii oraz usług, a także zawarły wstępne umowy o łącznej wartości wyższej niż 270 mld USA.
W piątym roku istnienia CIIE coraz większa liczba krajów położonych wzdłuż terenów inicjatywy Pasa i Szlaku spogląda na chiński rynek i eksportuje swoje produkty do tego kraju.
W trakcie pierwszej edycji CIIE, Ma Yuxia, chińska bizneswoman działająca w Ameryce Południowej, wprowadziła na chiński rynek pluszowe zabawki przypominające alpaki.
Aby wystawiać i promować wspomniane zabawki i inne tradycyjne ręcznie wykonywane w Peru przedmioty, Ma i jej peruwiańscy partnerzy wynajęli małe stoisko o powierzchni 9 metrów kwadratowych. Zarejestrowali oni także swoją własną markę Warmpaca.
Opisana wyprawa na wystawę okazała się niezwykle owocna. Po czterech latach udziału w inicjatywie CIIE, produkty firmy Warmpaca można znaleźć w ponad 20 centrach handlowych w Chinach.
Obecnie w ramach przygotowań do piątej edycji CIIE zarezerwowano ponad 80 proc. powierzchni przewidzianej na wystawy. W tym roku w targach udział weźmie ponad 260 firm i liderów branż z rankingu Fortune Global 500.
Wiele krajów potwierdziło swój udział w ramach wystaw narodowych, a w trakcie Hongqiao International Economic Forum, czyli głównej części wystawy, przedstawiony zostanie World Openness Report i World Openness Index.
Przy takiej ilości zainteresowanych podmiotów, przestrzeń będzie zapełniać się błyskawicznie. Dlatego najlepiej nie spóźnić się na zapisy na piątą edycję. Kliknij tutaj, aby się zarejestrować: https://www.ciie.org/exhibition/f/book/register?locale=en.
KONTAKT:
Nie Qingxin
tel. 0086-21-67008870/67008988
Źródło informacji: China International Import Expo
Źródło informacji: China International Import Expo
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.