Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Każdy kto przyniesie 2 kg niepotrzebnych ubrań otrzyma od FACTORY kupon na zakupy o wartości 10 zł w sieci FACTORY w stolicy. W ten sposób można pozbyć się do 10 kg starych ciuchów i zyskać nawet 50 zł. Wszystkie pozyskane i zdatne do użytku ubrania zostaną przekazane na potrzeby Polskiego Czerwonego Krzyża. Kupony będzie można wykorzystać na dowolne zakupy w warszawskich centrach FACTORY Ursus i FACTORY Annopol.
Analogiczne edycje tej akcji w innych miastach Polski: w Krakowie, we Wrocławiu i w Poznaniu cieszyły się dużą popularnością. Z okazji zamiany starych ubrań na pieniądze skorzystało 12 tysięcy osób, które przekazały 22 tony nieużywanych ubrań.
"Sama przejrzałam swoją szafę i mam już do oddania kilkanaście ubrań. Jeżeli w jakiejś odzieży nie chodzimy dłużej niż dwa sezony, to oznacza to, że prawdopodobnie nigdy już tych ubrań nie założymy, a mogą one przydać się innym potrzebującym - mówi Marta Kocik, Regional Marketing Manager Neinver, właścicielka marki FACTORY. - Według badań większość czasu nosimy zaledwie 1/5 ubrań z naszej domowej szafy, warto więc wykorzystać zbliżającą się okazję - dodaje Kocik. - Specjalny kontener FACTORY, w którym będzie można pozbyć się starych ciuchów będzie zlokalizowany na Placu Defilad vis a vis Galerii Centrum i będzie czynny od godziny 10.00 rano do 20.00 wieczorem".
FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków.
Na 84,500 m2 powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych.
Materiał na zlecenie: Mindset Communication Support Spółka Cywilna
KONTAKT:
Michał Wrzosek
tel. kom. 604 790 638
e-mail: m.wrzosek@mindsetcs.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.09.2014, 17:15 |
Źródło informacji | Neinver Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ