Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Każdy kto przyniesie 2 kg niepotrzebnych ubrań otrzyma od FACTORY kupon na zakupy o wartości 10 zł w sieci FACTORY w stolicy. W ten sposób można pozbyć się do 10 kg starych ciuchów i zyskać nawet 50 zł. Wszystkie pozyskane i zdatne do użytku ubrania zostaną przekazane na potrzeby Polskiego Czerwonego Krzyża. Kupony będzie można wykorzystać na dowolne zakupy w warszawskich centrach FACTORY Ursus i FACTORY Annopol.
Analogiczne edycje tej akcji w innych miastach Polski: w Krakowie, we Wrocławiu i w Poznaniu cieszyły się dużą popularnością. Z okazji zamiany starych ubrań na pieniądze skorzystało 12 tysięcy osób, które przekazały 22 tony nieużywanych ubrań.
"Sama przejrzałam swoją szafę i mam już do oddania kilkanaście ubrań. Jeżeli w jakiejś odzieży nie chodzimy dłużej niż dwa sezony, to oznacza to, że prawdopodobnie nigdy już tych ubrań nie założymy, a mogą one przydać się innym potrzebującym - mówi Marta Kocik, Regional Marketing Manager Neinver, właścicielka marki FACTORY. - Według badań większość czasu nosimy zaledwie 1/5 ubrań z naszej domowej szafy, warto więc wykorzystać zbliżającą się okazję - dodaje Kocik. - Specjalny kontener FACTORY, w którym będzie można pozbyć się starych ciuchów będzie zlokalizowany na Placu Defilad vis a vis Galerii Centrum i będzie czynny od godziny 10.00 rano do 20.00 wieczorem".
FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków.
Na 84,500 m2 powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych.
Materiał na zlecenie: Mindset Communication Support Spółka Cywilna
KONTAKT:
Michał Wrzosek
tel. kom. 604 790 638
e-mail: m.wrzosek@mindsetcs.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.09.2014, 17:15 |
Źródło informacji | Neinver Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
BTCS (d. Vakomtek) rozpoczyna emisję akcji i zapowiada ekspansję. Chce budować infrastrukturę dla globalnych sieci blockchain
Notowana na NewConnect spółka BTCS S.A. (dawniej Vakomtek S.A.) konsekwentnie realizuje nową strategię, rozpoczynając subskrypcję prywatną akcji serii F. Pozyskany kapitał zostanie w przeważającej części przeznaczony na zakup aktywów cyfrowych, które posłużą do generowania przychodów z nagród za staking na walidatorach spółki. Firma informuje również, że prowadzi zaawansowane rozmowy z kolejnymi dwoma globalnymi projektami w celu rozszerzenia działalności.- 09.09.2025, 16:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BTCS S.A.
-
Image
BingX głównym sponsorem TOKEN2049 Singapore 2025 z gościem specjalnym, legendą Chelsea FC, Johnem Terrym
- 09.09.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
TCL przoduje w światowych rankingach dostaw telewizorów Mini LED i pokazuje swoją silną pozycję na targach IFA2025
Napędzana innowacjami i rosnącym popytem na kinowe wrażenia w domu, firma TCL przoduje w globalnej rewolucji Mini LED i dzięki najnowszym technologiom utrzymuje silną pozycję na kluczowych rynkach europejskich.- 09.09.2025, 14:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ