Newsletter

Pierwsza edycja Forum CRM - jedyne takie spotkanie Liderów CRM i Customer Experience

29.10.2015, 11:00aktualizacja: 29.10.2015, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Forum CRM 1
Forum CRM 1
Wydarzenie zgromadziło 200 uczestników i odbyło się pod patronatem wiodących dostawców technologii, jak Salesforce.com, Microsoft, Oracle, SAP, Hybris i IBM.

Organizatorem jest Outbox Group - polska firma obchodząca w tym roku 10. lecie istnienia.

W dniu wczorajszym w Warszawie odbyła się po raz pierwszy nietypowa konferencja, która zgromadziła liderów branży CRM i Customer Experience. Uczestnicy Forum CRM mieli wyjątkową okazję: odwiedzić stoiska wiodących dostawców rozwiązań CRM, Marketing Automation i pokrewnych zobaczyć innowacyjne rozwiązania z zakresu Internet of Things, poznać najnowsze trendy i najlepsze praktyki w zakresie Marketing Automation i Digital Transformation.

Podczas Forum CRM ogłoszono też kilka nowości, jak dedykowany program mentoringowy dla kobiet rozpoczynających pracę w obszarze IT oraz Outbox Approved - CRM Ready. Pod tą nazwą kryje się współpraca pomiędzy Samsung Business i Outbox Group,w ramach której wybrane urządzenia mobilne Samsung zostaną przebadane przez ekspertów Outbox pod kątem usability aplikacji CRMowych. "W ten sposób decydenci z biznesu będą mieli pewność, że wybierając CRM i urządzenia mobilne ich działy sprzedaży i marketingu otrzymają sprawdzone rozwiązania" - mówi Monika Kaczyńska, dyrektor działu Mobile i Quality Assurance Outbox

Powstanie też Outbox Digital - dywizja dedykowana strategicznemu doradzaniu klientom w obszarze strategii marketing automation i cyfrowej transformacji. Zarządzanie Outbox Digital objął dotychczasowy CMO Outbox - Szymon Chodkowski: "Osobiście cieszy mnie fakt, że w przeciwieństwie do dużych graczy, którzy poszerzają swoje kompetencje przez akwizycję, Outbox Digital powstał organicznie w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowania naszych obecnych i potencjalnie nowych Klientów”.

Wydarzenie zgromadziło 200 uczestników.

Więcej informacji udziela:

Szymon Chodkowski

CMO Outbox Group

e-mail: szymon.chodkowski@outboxgroup.com

tel. kom. +48 509 335 600

O Outbox Group

Outbox to wiodący dostawca rozwiązań z zakresu CRM, Customer Experience i Marketing Automation. Założona w roku 2005 firma, dziś obecna jest nie tylko w Polsce, ale z sukcesem obsługuje Klientów w ponad 15 krajach, mając przedstawicielstwa w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Czechach. Więcej informacji: www.outboxgroup.com.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 29.10.2015, 11:00
Źródło informacji CMO Outbox Group
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ