Newsletter

Pierwsza edycja Forum CRM - jedyne takie spotkanie Liderów CRM i Customer Experience

29.10.2015, 11:00aktualizacja: 29.10.2015, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Forum CRM 1
Forum CRM 1
Wydarzenie zgromadziło 200 uczestników i odbyło się pod patronatem wiodących dostawców technologii, jak Salesforce.com, Microsoft, Oracle, SAP, Hybris i IBM.

Organizatorem jest Outbox Group - polska firma obchodząca w tym roku 10. lecie istnienia.

W dniu wczorajszym w Warszawie odbyła się po raz pierwszy nietypowa konferencja, która zgromadziła liderów branży CRM i Customer Experience. Uczestnicy Forum CRM mieli wyjątkową okazję: odwiedzić stoiska wiodących dostawców rozwiązań CRM, Marketing Automation i pokrewnych zobaczyć innowacyjne rozwiązania z zakresu Internet of Things, poznać najnowsze trendy i najlepsze praktyki w zakresie Marketing Automation i Digital Transformation.

Podczas Forum CRM ogłoszono też kilka nowości, jak dedykowany program mentoringowy dla kobiet rozpoczynających pracę w obszarze IT oraz Outbox Approved - CRM Ready. Pod tą nazwą kryje się współpraca pomiędzy Samsung Business i Outbox Group,w ramach której wybrane urządzenia mobilne Samsung zostaną przebadane przez ekspertów Outbox pod kątem usability aplikacji CRMowych. "W ten sposób decydenci z biznesu będą mieli pewność, że wybierając CRM i urządzenia mobilne ich działy sprzedaży i marketingu otrzymają sprawdzone rozwiązania" - mówi Monika Kaczyńska, dyrektor działu Mobile i Quality Assurance Outbox

Powstanie też Outbox Digital - dywizja dedykowana strategicznemu doradzaniu klientom w obszarze strategii marketing automation i cyfrowej transformacji. Zarządzanie Outbox Digital objął dotychczasowy CMO Outbox - Szymon Chodkowski: "Osobiście cieszy mnie fakt, że w przeciwieństwie do dużych graczy, którzy poszerzają swoje kompetencje przez akwizycję, Outbox Digital powstał organicznie w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowania naszych obecnych i potencjalnie nowych Klientów”.

Wydarzenie zgromadziło 200 uczestników.

Więcej informacji udziela:

Szymon Chodkowski

CMO Outbox Group

e-mail: szymon.chodkowski@outboxgroup.com

tel. kom. +48 509 335 600

O Outbox Group

Outbox to wiodący dostawca rozwiązań z zakresu CRM, Customer Experience i Marketing Automation. Założona w roku 2005 firma, dziś obecna jest nie tylko w Polsce, ale z sukcesem obsługuje Klientów w ponad 15 krajach, mając przedstawicielstwa w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Czechach. Więcej informacji: www.outboxgroup.com.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 29.10.2015, 11:00
Źródło informacji CMO Outbox Group
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ