Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Miniony tydzień okazał się rekordowy pod względem liczby kursów z "Płatnością przez aplikację" w mytaxi. Akcja "Warszawskie taksówki o połowę taniej" pokazała, że odpowiednia zachęta jest w stanie przekonać Polaków do płatności bezgotówkowych, w tym płatności mobilnych.
Akcja mytaxi "Warszawskie taksówki o połowę taniej" rozpoczęła się w niedzielę, 01.02.2015. Od samego początku zainteresowanie akcją było ogromne i z dnia na dzień rosła nie tylko liczba zleceń bezgotówkowych, ale także liczba nowych użytkowników, którzy skuszeni promocją postanowili ściągnąć aplikację. Przez cały pierwszy tydzień promocji liczba użytkowników, którzy po raz pierwszy skorzystali z aplikacji wzrosła 10-krotnie w porównaniu do średniego tygodnia w styczniu. Dodatkowo liczba wszystkich zamówień bezgotówkowych wzrosła w tym czasie 5-krotnie. Przy stawce początkowej na poziomie 4 zł oraz cenie za km od 0,90 zł do 1,20 zł, średnia opłata za kurs wynosiła ok 13 zł.
"Do momentu startu akcji płatności bezgotówkowe stanowiły 40% naszych kursów w Warszawie. Poprzez promocję chcieliśmy nie tylko odwdzięczyć się użytkownikom mytaxi za zaufanie, ale też przekonać ich do wygody i bezpieczeństwa, jaką gwarantują płatności bezgotówkowe przez aplikację - komentuje Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce. - Obecnie stosunek płatności bezgotówkowych do gotówkowych wynosi 80% do 20%, co jest dla nas świetnym wynikiem. Mam nadzieję, że większość pasażerów, którzy skorzystali z promocji, pozostanie wierna płatnościom bezgotówkowym".
Organizatorów cieszy również entuzjazm, z jakim akcję przyjęli taksówkarze, którzy w lutym płacą mytaxi o połowę mniejszą prowizję, czyli tylko 1,50 zł za zlecenie. Najlepsi na jednej zmianie realizowali nawet 20 kursów.
Akcja trwa od 1 do 28 lutego i pozwala na wykonanie w tym okresie nieograniczonej liczby kursów na terenie Warszawy. Zniżka 50% zostanie naliczona automatycznie dla każdego kursu z "Płatnością przez aplikację" rozliczanego kartą Visa, MasterCard lub za pomocą konta PayPal.
Więcej informacji na stronie: www.mytaxi.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.02.2015, 15:10 |
Źródło informacji | mytaxi |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT