Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Otwierając w Gliwicach pierwszy outletowy sklep o powierzchni 398 m2, sieć INTERSPORT Polska uruchomiła nowy dla Spółki kanał sprzedaży outletowej. INTERSPORT planuje prowadzić w tej lokalizacji wyprzedaże końcówek i starych kolekcji. W ofercie handlowej sklepu outletowego klienci znajdą asortyment tańszy o 30-70%. Nowy kanał sprzedaży ma na celu poprawę rotacji towaru oraz zmniejszanie stanów zapasów magazynowych. „Nowo otwarty salon INTERSPORT w formule outletowej ma z jednej strony wpłynąć na poprawę rotacji towaru w naszych właściwych punktach sprzedaży z drugiej jednak, zgodnie z naszą długofalową strategią, ma sam stać się punktem dochodowym. Wejście w nowy kanał sprzedaży, a także otwarcie salonu w konwencji INTERSPORT 2.0, które nastąpiło w pierwszej połowie marca w Galerii Krakowskiej, są kluczowymi działaniami inwestycyjnymi zrealizowanymi przez Spółkę w I kwartale 2019 roku” - mówi Piotr Mierzwa, dyrektor ds. rozwoju INTERSPORT Polska S.A. Spółka planuje w najbliższym czasie uruchomienie drugiego sklepu outletowego o powierzchni około 412 m2, który zlokalizowany będzie w nowopowstającym centrum outletowym w Krakowie przy ul. Nowohuckiej.
O Silesia Outlet
Silesia Outlet jest pierwszym od dwóch lat centrum outletowym uruchomionym w Polsce. Powstało w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego Auchan Gliwice i marketu budowlanego Leroy Merlin. To chętnie odwiedzana lokalizacja zakupowa wśród mieszkańców regionu. W zasięgu oddziaływania outletu znajduje się 6,5 mln klientów. Obiekt powstał w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4. Docelowo centrum będzie największym outletem w regionie - o łącznej powierzchni 20 000 m2. Obecnie w pierwszej fazie projektu otwartych zostało ponad 60 salonów outletowych na 12 000 m2 powierzchni.
O INTERSPORT Polska S.A.
INTERSPORT Polska S.A. to wiodąca od 30 lat na polskim rynku sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym. Około 80% oferty to asortyment największych światowych marek takich jak: ADIDAS, ASISC, NIKE, REEBOK itd. i ich oferty specjalne dostępne wyłącznie w salonach INTERSPORT. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT: McKinley, Pro Touch, Energetics i innymi.
Obecnie w Polsce funkcjonuje 30 sklepów INTERSPORT zlokalizowanych głównie w prestiżowych centrach handlowych dużych i średnich miast.
Dodatkowych informacji udziela:
Iwona Książek
Dział Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104, 600 401 271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
www.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.04.2019, 11:42 |
Źródło informacji | INTERSPORT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE