Pobierz materiał i Publikuj za darmo
To kolejna drużynowa dyscyplina sportu, którą wspiera PKO BP. Od 2018 r. współpracuje sponsorsko z Ekstraklasą S.A.
Umowa zawarta między PKO Bankiem Polskim i Polską Ligą Siatkówki obejmuje sezon 2024/2025 w trzech ligach zarządzanych przez Polską Ligę Siatkówki S.A.: rozgrywki męskie: PlusLigę i PLS 1. Ligę; żeńskie - TAURON Ligę oraz mecze TAURON Pucharu Polski kobiet i mężczyzn.
Polska siatkówka to najwyższy światowy poziom. Polacy są srebrnymi medalistami Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. W polskiej lidze grają takie gwiazdy jak Wilfredo Leon, Bartosz Kurek, Tomasz Fornal, Jakub Kochanowski, Łukasz Kaczmarek czy Marcin Janusz. Polski zespół ZAKSA Kędzierzy Koźle trzykrotnie zwyciężał siatkarską Ligę Mistrzów.
W 2023 r. o najwyższe trofeum ligowe w Europie rywalizowały dwie polskie drużyny: ZAKSA i Jastrzębski Węgiel. W tym roku to Jastrzębski Węgiel grał w finale, przeciwko Trentino.
„Wszyscy wiemy, jak pozytywne emocje wywołuje siatkówka w naszym kraju, dlatego naturalnym dla nas krokiem było związanie się z Polską Ligą Siatkówki. To podczas tych meczów możemy oglądać zawodników światowej klasy, a polskie drużyny regularnie grają w finałach siatkarskiej Ligii Mistrzów” - mówi Dawid Korszeń, dyrektor Departamentu Sponsoringu i Marketingu Lokalnego w PKO Banku Polskim.
Jak podkreśla, polska siatkówka to „marka sama w sobie”.
„Jako największy bank w Polsce chcemy ją wspierać w rozwoju, by osiągała jak największe sukcesy na skalę światową” - dodał Korszeń.
Również włodarze Polskiej Ligi Siatkówki są zadowoleni z podpisania umowy z największym polskim bankiem.
„Wierzę, że nasza współpraca będzie bardzo perspektywiczna i zaowocuje długoletnią wspólną działalnością, z której obie strony, a w konsekwencji kibice najlepszych siatkarskich ligowych rozgrywek na świecie, będą czerpać wielkie korzyści” - zaznaczył Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.
To nie pierwsza współpraca z PKO Banku Polskiego z polską siatkówką. W lipcu w Krakowie bank wspierał XXI Memoriał Wagnera 2024. Był także sponsorem głównym turnieju finałowego TAURON Pucharu Polski w piłce siatkowej mężczyzn 2024.
PKO Bank Polski od wielu lat jest zaangażowany we wspieranie polskiego sportu. Promuje zdrowy i aktywny tryb życia czy sponsorując liczne imprezy biegowe w całej Polsce, m.in. ultramaratony. Od 2013 r. realizuje program „PKO Biegajmy razem”.
Od 2018 r. współpracuje z piłkarską Ekstraklasą S.A. W sezonie 2018/19 bank został Partnerem Głównym Ekstraklasy. Już w kolejnym - 2019/2020 PKO Bank Polski został Partnerem Tytularnym rozgrywek. Partnerstwo Tytularne potrwa łącznie do końca sezonu 2026/2027.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.11.2024, 08:00 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™
- 31.10.2024, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet