Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki pod firmą PMPG Polskie Media S.A. (dalej jako Emitent) informuje, że w transakcji dokonanej poza rynkiem regulowanym Emitent zbył w dniu 28 lipca 2017 roku 10 327 (słownie: dziesięć tysięcy trzysta dwadzieścia siedem) akcji własnych, które zostały uprzednio nabyte przez Emitenta na podstawie art. 362 § 1 pkt 8) kodeksu spółek handlowych.
Zbycie akcji własnych nastąpiło, na podstawie upoważnienia udzielonego przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Emitenta uchwałą nr 3 z dnia 6 grudnia 2010 roku.
Średnia jednostkowa cena zbycia akcji własnych Emitenta wyniosła 4,23 zł (słownie: cztery złote dwadzieścia trzy grosze). Jednostkowa wartość nominalna zbytych akcji wynosi 10 zł (słownie: dziesięć złotych), łączna wartość nominalna zbytych akcji to 103 270,00 zł (słownie: sto trzy tysiące dwieście siedemdziesiąt złotych). Zbyte przez Emitenta akcje własne stanowią 0,1 % kapitału zakładowego Emitenta oraz uprawniają do wykonywania 10 327 (słownie: dziesięć tysięcy trzysta dwadzieścia siedem) głosów na Walnym Zgromadzeniu Emitenta, co stanowi 0,1 % udziału w ogólnej liczbie głosów.
W wyniku dokonanej transakcji łączna liczba posiadanych akcji własnych przez Emitenta wynosi 41 233 (słownie: czterdzieści jeden tysięcy dwieście trzydzieści trzy), które stanowią 0,4 % kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 41 233 (słownie: czterdzieści jeden tysięcy dwieście trzydzieści trzy) głosów na Walnym Zgromadzeniu Emitenta, co stanowi 0,4 % udziału w ogólnej liczbie głosów. Jednostki zależne Emitenta nie posiadają akcji Emitenta.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.07.2017, 20:38 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |