Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Poczta Polska poświęciła ostanie kilka lat na zbudowanie na nowo brandu Pocztexu. Krzysztof Falkowski, prezes zarządu Poczty Polskiej, podczas konferencji prasowej „Sportowa paczka - (r)ewolucja w usługach kurierskich” wskazywał, że spółka, która w tym roku obchodzi 465-lecie istnienia, jest stabilną, mocną firmą ze 100-procentowo polskim kapitałem.
„Wszystkie nasze działania są nakierowane na satysfakcję klienta. Wyróżnia nas multikanałowość. Dysponujemy już siecią 17 tys. punktów odbioru: m.in. w placówkach pocztowych i przy sklepach popularnych sieci, m.in. Żabka, ABC, Lewiatan. A ponieważ Polacy pokochali automaty paczkowe, do końca roku postawimy ich tysiąc i kolejne 2 tys. w 2024 r., z czego tysiąc przy popularnych Biedronkach” - podkreślał Krzysztof Falkowski.
Dodał, że Pocztex, jako jedyna firma kurierska na polskim rynku, oferuje możliwość odbioru przesyłki przez tydzień.
„To wyróżnia nas na tle konkurencji. Zazwyczaj jest tak, że paczka jest przechowywana w automatach paczkowych czy w innych punktach odbioru przez 2-3 dni i koniec kropka, wraca do nadawcy. My mówimy naszym klientom: spokojnie, nie martwcie się, paczka będzie na was czekała przez cały tydzień” - zaznaczył Krzysztof Falkowski.
Wskazywał także, że klienci oczekują standardu „dziś nadajesz, jutro odbierasz”, dlatego Pocztex udostępnił nadanie bezetykietowe. Zostały poczynione także potężne inwestycje w logistykę. 3 wielkie centra logistyczne w Lublinie, Wrocławiu i Lisim Ogonie k. Bydgoszczy już działają. Czwarte, o powierzchni 50 tys. mkw. w miejscowości Ciemne pod Radzyminem jest już odebrane i odbywa się w nim montaż w pełni zautomatyzowanego sortera, który rozpocznie pracę w maju 2024 r.
Do korzystania z usług Pocztexu zachęcają utytułowani sportowcy, ambasadorzy marki Pocztex: Julia Sereda, Mateusz Bieniek oraz Radosław Kawęcki.
21-letnia Julia Sereda, pięciokrotna młodzieżowa Mistrzyni Polski w taekwondo i medalistka Mistrzostw Europy Juniorów, podkreślała, że kampania promocyjna Pocztexu jest skierowana również do młodych ludzi.
„Pracuję ciężko, żeby zdobywać te wszystkie medale i trofea, bo wygrywanie jest dla mnie zjawiskiem uzależniającym i najbardziej emocjonującym w życiu. Pocztex reklamuje się poprzez hasła: szybkość, sprawność i skuteczność w działaniu. Na treningach staram się, by również mnie dało się kojarzyć z tymi hasłami i dlatego myślę, że mamy ze sobą wiele wspólnego” - mówiła Julia Sereda.
Mateusz Bieniek, zawodnik reprezentacji Polski w siatkówce Mistrzów Świata w 2018 r., zaznaczył, że podobnie jak w siatkówce, sporcie zespołowym, Pocztex musi działać w grupie. Ważna jest komunikacja, szczerość i zaangażowanie w każdej dziedzinie życia.
„Współpraca między nami satysfakcjonuje obie strony. Wierzę, że to nie jest krótki projekt, że będziemy budować ten brand przez wiele lat i będziemy się wspólnie rozwijać” - mówił Mateusz Bieniek.
Radosław Kawęcki, czterokrotny Mistrz Świata w pływaniu stylem grzbietowym, stwierdził, że zarówno w sporcie, jak i w usługach kurierskich liczy się szybkość, ale potrzebne są także dyscyplina, wytrwałość oraz cierpliwość w realizacji celów.
„Pływanie i usługi kurierskie mają wiele wspólnego. Pocztex jest szybki, więc myślę że można porównać go do mojego sportu. Nie jestem co prawda pewien, czy kurier wstaje tak jak ja o piątej rano, ale myślę, że jest podobnie. Żeby zrealizować cele, trzeba ciężko trenować, ale ważna jest też cierpliwość. Jeśli jesteś cierpliwy, wszystko osiągniesz” - zaznaczył Radosław Kawęcki.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.12.2023, 11:51 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom