Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak informują eksperci i doradcy klienta z portalu winoteka.pl, w zestawach prezentowych króluje wino czerwone. Najchętniej wybieranym szczepem jest Primitivo, na kolejnych miejscach znajdują się Cabernet Sauvignon oraz Merlot. Dużą popularnością cieszą się również wina musujące, głównie Prosecco.
Warto podkreślić, że 95 proc. rynku zestawów prezentowych to odbiorcy biznesowi. W ich przypadku jednorazowe zamówienie może sięgać kilku tysięcy sztuk, z kolei klienci indywidualni kupują zazwyczaj kilka pakietów.
„Klienci najchętniej wybierają wina w przedziale cenowym ok. 35-50 zł. Oczywiście, są też tacy, którzy poszukują win budżetowych - do 25 zł i tańszych, przy czym rzadko zdarza się, że cena wina w naszych zestawach przekracza 80 zł” - wyliczają doradcy klienta B2B/B2C w TiM S.A (https://tim-wina.com.pl/poznaj-nas), firmie będącej właścicielem portalu winoteka.pl.
„Do kuferka, oprócz wina dodajemy słodycze, wysokiej klasy oliwę, kawę czy bakalie. Dużą popularnością cieszą się same wina, które traktujemy, jako doskonały pomysł na prezent. Oferujemy szeroki wachlarz marek zarówno z Europy, jak i Nowego Świata” - stwierdzają reprezentanci firmy.
I dodają:
„Partnerzy biznesowi bardzo chętnie korzystają z opcji personalizacji zestawu prezentowego, np. poprzez jego obrandowanie. Klientom biznesowym dajemy również możliwość zakupu wina z własną etykietą. Nasz dział graficzny opracowuje projekt skrojony na miarę potrzeb klienta. Ważna jest dla nas oryginalność i indywidualny koncept, aby etykieta stanowiła wizytówkę produktu” - mówią eksperci.
Spółka TiM w swojej koncepcji zestawów prezentowych nie wykorzystuje wiklinowych koszy i drewnianych skrzynek. Z szacunku do natury przedsiębiorstwo proponuje partnerom biznesowym ekologiczne opakowania kartonowe, które nie tylko ładnie się prezentują, ale przede wszystkim są praktyczne.
W internetowej ofercie (katalogu) TiM znajdziemy produkty, które cieszą się największą popularnością, jednak na życzenie klienta zestawy mogą być modyfikowane zgodnie z dewizą spółki „jeden pomysł to nieskończenie wiele możliwości”.
„Zaletą oferowanych przez nas zestawów jest to, że klient otrzymuje wino, którego nie można kupić w punktach detalicznych czy sieciach handlowych. Nasz partner może sam wybrać dodatki, co pozwala na stworzenie wielu wariacji prezentu marzeń” - wyjaśniają przedstawiciele spółki i zgodnie ze sloganem firmy dodają: „A wszystko to… z miłości do wina”.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.12.2023, 13:44 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE