Newsletter

Podejście detalu we wszystkich scenariuszach zwiększa obroty na Festiwalu Zakupów 818 Suning.com

20.08.2019, 11:07aktualizacja: 20.08.2019, 11:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NANJING, Chiny, 19 sierpnia 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Suning.com, notowany na liście Fortune Global 500 detalista i największy detalista smart online-to-offline (O2O) w Chinach w posiadaniu Suning Holdings Group, zakończyła wczoraj Festiwal Zakupów 818. Festiwal, w ramach którego połączono strategie online i offline pod egidą nowych konceptów detalu inteligentnego, objął ponad 12000 sklepów internetowych w posiadaniu firmy. Festiwal Zakupów 818 był tym samym jednym z największych tego typu wydarzeń wśród dużych festiwali e-zakupów.

„Od wyłącznie zakupów przez internet, przez integrację kanałów online i offline, po współczesne doświadczenia detaliczne we wszystkich scenariuszach. Festiwal Zakupów 818 jest kluczowym przykładem nieustannych dążeń Suning to innowacji w handlu detalicznym i przewodzeniu rozwojowi branży” – skomentował Zhang Jindong, przewodniczący Suning Holdings.

Poniżej przedstawiono najważniejsze informacje na temat Festiwalu Zakupów 818 Suning.com:

- dnia 18 sierpnia całkowity poziom sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego i 3C przekroczył 1 miliard RMB w 1 minutę i 28 sekund;

- w trakcie Festiwalu Zakupów 818 liczba sklepów detalicznych w chmurze firmy Suning na dynamicznym rynku miejskim sięgnęła 3726, a poziom sprzedaży przekroczył 1 milion przedmiotów. Dnia 18 sierpnia poziom sprzedaży w internecie w sklepach w chmurze był 9-krotnie wyższy;

- dnia 16 sierpnia w siedzibie głównej Suning w Nanjing otwarto pierwszy całkowicie cyfrowy, wizualny sklep bezobsługowy. Sklep o nazwie „Grab as you go" wniósł do rzeczywistości doświadczenie bezobsługowej konsumpcji, a średni czas zakupów skrócono o 45 sekund. Kupienie butelki wody mineralnej zajmuje wyłącznie 1 sekundę;

- w trakcie Festiwalu Zakupów 818 otwarty został pierwszy sklep sąsiedzki 3.0 Suning Xiaodian. Liczba klientów w ciągu 17 dni sięgnęła niemal 40000 osób, a całkowita liczba zamówień na rynku Suning przekroczyła 800;

- w trakcie festiwalu oficjalna aplikacja detaliczna Suning.com zajęła pierwsze miejsce pod względem liczby pobrań w kategorii zakupów w App Store, a odwiedziny i udostępnianie mini programu Suning.com było 5-krotnie częstsze;

- Suning.com SUPER VIP połączył siły z Tencent, PP Sports i innymi partnerami branżowymi w celu promocji ekosystemu detalicznego. Dnia 18 sierpnia całkowita liczba członków SUPER+ wzrosła o 1 milion;

- bezzałogowy pojazd Suning Logistics 5G Wolong przeszedł testy na drogach i dostarczył pierwsze zamówienie w 5 minut. Średnia czasu dostaw logistyki Suning w krajowym 1-godzinnym promieniu obsługi wynosi 34 minuty;

- w trakcie Festiwalu Zakupów 818 zakupy zespołowe Suning Pingou wzrosły pod względem poziomu sprzedaży o 561,07% w porównaniu do roku ubiegłego;

- w trakcie festiwalu na stronie Suning.com sprzedano pierwszy telefon z 5G, a ponad 2000000 osób doświadczyło 5G poprzez różne platformy biznesowe offline Suning.com.

Strategia detalu smart firmy Suning skupia się na przyszłości handlu detalicznego, która wykorzystuje postępy w nowych technologiach i łączy różne scenariusze zakupowe w celu utworzenia innowacyjnych doświadczeń online-to-offline dla konsumentów. Tym samym firma tworzy ekosystem detalu we wszystkich scenariuszach pozwalający klientom na łatwiejsze zakupy w dowolnym miejscu i czasie.

Dzięki wpływowi podejścia wszystkich doświadczeń w detalu tegoroczny Festiwal Zakupów 818 charakteryzował się jeszcze większym dynamizmem niż do tej pory. Wszystkie scenariusze, wszystkie kategorie, objęcie wszystkich klientów, relacje z całą branżą oraz nieustające wysiłki w mediach społecznościowych, treści i e-handlu sprawiły, że firma Suning.com zademonstrowała postępową innowację w detalu w sieci i w sklepach fizycznych.

O Suning

Powstała w 1990 roku firma Suning jest jednym z wiodących przedsiębiorstw handlowych w Chinach z dwoma publicznymi spółkami w Chinach i Japonii. W 2018 r. firma Suning Holdings zajęła drugie miejsce w rankingu 500 największych chińskich firm niebędących w posiadaniu rządowym z rocznym przychodem na poziomie 80,85 miliarda USD (557,9 miliarda RMB). Wypełniając misję „przewodzenia ekosystemowi we wszystkich branżach przez tworzenie elitarnej jakości życia dla wszystkich", firma Suning wzmocniła i poszerzyła kluczową działalność w ośmiu branżach wertykalnych: Suning.com, logistyka, usługi finansowe, technologia, nieruchomości, sport, media i rozrywka oraz inwestycje. Suning.com znajduje się na liście czołowych 500 przedsiębiorstw Fortune Global za rok 2019. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.suningholdings.com

Źródło: Suning Holdings Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.08.2019, 11:07
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ