Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Alfa Romeo Giulia zdobyła tytuł najlepszego samochodu przyznawany przez czytelników magazynu SPORT AUTO. W konkursie „SPORT AUTO AWARD 2019” włoski sportowy sedan zwyciężył w dwóch kategoriach. Podobnie jak w latach 2017 i 2018, topowy model gamy, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, napędzany silnikiem benzynowym BiTurbo 2,9 V6 o mocy 375 kW (510 KM), zwyciężył w kategorii „Importowane seryjne modele sedan/kombi do 100 000 euro". Alfa Romeo Giulia Veloce z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 206 kW (280 KM) została uznana przez czytelników niemieckiego magazynu za najlepsze auto sportowe w kategorii „Importowane seryjne modele sedan/kombi do 75 000 Euro".
„Wyniki konkursu +SPORT AUTO AWARD+ skupiającego się przede wszystkim na charakterystykach dynamicznych każdego z konkurentów, są powszechnie uznawane za punkt odniesienia dla producentów samochodów sportowych. Tym bardziej cieszy mnie sukces Alfy Romeo Giulia, która w ciągu ostatnich trzech lat zdobyła w sumie pięć zwycięstw w poszczególnych kategoriach konkursu - powiedziała Cristina Mauri, dyrektor marketingu Alfa Romeo i Jeep podczas ceremonii wręczenia nagród w Stuttgarcie. - Czytelnicy SPORT AUTO po raz kolejny pokazali, że podoba im się i cenią design włoskich aut i ich osiągi. Wraz z odświeżonym ostatnio modelem Alfa Romeo Giulia nadal będziemy inspirować naszymi sportowymi samochodami”.
Była to już 27. edycja konkursu „SPORT AUTO AWARD", w której ponad 12 300 czytelników oddało swoje głosy na ulubione samochody. W sumie 275 modeli aut sportowych rywalizowało w 18 kategoriach – każda z nich z dodatkową kategorią dla modeli importowanych – a także w 10 kategoriach „tuning”.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.11.2019, 14:53 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ