Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rekord ten potwierdza sukces modelu, który odgrywa kluczową rolę w swoim segmencie i znajduje się w pierwszej dziesiątce w czterech krajach europejskich, a także jest drugim najbardziej globalnym modelem w gamie Fiata, którego ponad 70% samochodów sprzedawanych jest poza granicami Włoch.
To model światowy, który reprezentuje charakterystyczne cechy marki Fiat – funkcjonalność, prostotę i styl. Doceniono je już na samym początku, w 2016 roku, kiedy to Tipo został odznaczony tytułem „Autobest" w kategorii „Best Buy Car 2016", oznaczającym najlepszą ofertę dla większości europejskich klientów, przyznanym przez międzynarodowe jury składające się z 26 branżowych dziennikarzy motoryzacyjnych.
Wartości reprezentowane przez Tipo, odpowiadając na potrzeby polskich kierowców, znalazły duże uznanie także nad Wisłą a model szybko stał się bestsellerem, nagrodzonym w branżowych plebiscytach tytułami Auto Lider 2016 i Auto Lider 2017 wśród aut kompaktowych oraz wybranym Internetowym Samochodem Roku 2017 portalu OtoMoto.pl w kategorii samochodów osobowych nowych.
Nie dziwi fakt, że i w tym roku Tipo ponownie dowiódł, że zasługuje na ten tytuł, notując w styczniu najlepszy wynik sprzedaży do klientów indywidualnych w segmencie aut kompaktowych. Miejsce numer jeden w klasie zapewniło Tipo aż 626 rejestracji dokonanych w ubiegłym miesiącu przez osoby prywatne. Całkowita sprzedaż modelu wyniosła w styczniu 992 sztuki, plasując Tipo na mocnym, siódmym miejscu w rankingu Top10 najchętniej wybieranych samochodów w Polsce. Styczniowy wynik to już kolejny rekordowy miesiąc Fiata Tipo. W zeszłym roku polscy kierowcy nabyli aż 8058 sztuk tego modelu, co stanowiło 62% wszystkich zarejestrowanych nad Wisłą nowych samochodów Fiata, i co zapewniło Tipo trzecie miejsce w klasie aut kompaktowych wśród klientów indywidualnych w całym 2018 roku.
Od wprowadzenia na rynek w lutym 2016 roku pierwszej wersji sedan sprzedano w Polsce 20 466 szt. Fiatów Tipo, w tym: 11 303 szt. wersji sedan, 5876 szt. wersji hatchback i 3287 szt. wersji kombi.
Jeśli do obecnej wersji dodamy model poprzedniej generacji, wprowadzony na rynek w 1988 r. otrzymamy ponad dwa miliony sto tysięcy sprzedanych egzemplarzy. W okresie trzydziestu jeden lat liczba ta jest konkretnym dowodem na to, że klienci doceniają pierwotny potencjał i dążenie marki Fiat, aby zawsze zapewniać komfort i przestrzeń wnętrza najwyższej klasy w bezkonkurencyjnej cenie w swoim segmencie. I tak jak ujmuje to najnowszy spot reklamowy, model oferuje „Tak niewiele trzeba, by mieć tak wiele".
Nowa gama Tipo składa się z trzech wersji nadwozia (sedan, hatchback i Station Wagon) oraz czterech poziomów wyposażenia (Street, Mirror i nowy S-Design i Sport), które zaspokoją potrzeby bardzo zróżnicowanej klienteli pod względem wieku, gustów i potrzeb w zakresie mobilności. Modele S-Design i Sport zaprojektowano z myślą o młodych, dynamicznych kierowcach, dla których ważny jest atrakcyjny wygląd i którzy poszukują samochodu o silnym, sportowym charakterze.
Tipo Mirror przeznaczony jest dla klientów zainteresowanych łącznością ze światem, którzy poszukują najnowszych trendów w zakresie systemów multimedialnych, natomiast Tipo Street skierowany jest do dzisiejszej młodzieży i przyszłych dorosłych oczekujących wyjątkowego i bezkompromisowego komfortu: bogatego wyposażenia i przystępnej ceny, z których rodzina Tipo jest doskonale znana.
Innymi słowy, model stanowi odpowiedź na potrzeby i gusty każdego klienta. Dlatego każdy z 500 000 wyprodukowanych samochodów Tipo to rodzaj szytego na miarę garnituru.
Fiat Tipo, który podbił serca Polaków połączeniem nowoczesności, komfortu i niewygórowanej ceny, jest osiągalny już od 48 100 zł za wersję sedan napędzaną silnikiem 1.4 95 KM.
Pełna oferta jest dostępna u autoryzowanych Dealerów i na stronie www.fiat.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.02.2019, 12:57 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ