Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Rekord ten potwierdza sukces modelu, który odgrywa kluczową rolę w swoim segmencie i znajduje się w pierwszej dziesiątce w czterech krajach europejskich, a także jest drugim najbardziej globalnym modelem w gamie Fiata, którego ponad 70% samochodów sprzedawanych jest poza granicami Włoch.
To model światowy, który reprezentuje charakterystyczne cechy marki Fiat – funkcjonalność, prostotę i styl. Doceniono je już na samym początku, w 2016 roku, kiedy to Tipo został odznaczony tytułem „Autobest" w kategorii „Best Buy Car 2016", oznaczającym najlepszą ofertę dla większości europejskich klientów, przyznanym przez międzynarodowe jury składające się z 26 branżowych dziennikarzy motoryzacyjnych.
Wartości reprezentowane przez Tipo, odpowiadając na potrzeby polskich kierowców, znalazły duże uznanie także nad Wisłą a model szybko stał się bestsellerem, nagrodzonym w branżowych plebiscytach tytułami Auto Lider 2016 i Auto Lider 2017 wśród aut kompaktowych oraz wybranym Internetowym Samochodem Roku 2017 portalu OtoMoto.pl w kategorii samochodów osobowych nowych.
Nie dziwi fakt, że i w tym roku Tipo ponownie dowiódł, że zasługuje na ten tytuł, notując w styczniu najlepszy wynik sprzedaży do klientów indywidualnych w segmencie aut kompaktowych. Miejsce numer jeden w klasie zapewniło Tipo aż 626 rejestracji dokonanych w ubiegłym miesiącu przez osoby prywatne. Całkowita sprzedaż modelu wyniosła w styczniu 992 sztuki, plasując Tipo na mocnym, siódmym miejscu w rankingu Top10 najchętniej wybieranych samochodów w Polsce. Styczniowy wynik to już kolejny rekordowy miesiąc Fiata Tipo. W zeszłym roku polscy kierowcy nabyli aż 8058 sztuk tego modelu, co stanowiło 62% wszystkich zarejestrowanych nad Wisłą nowych samochodów Fiata, i co zapewniło Tipo trzecie miejsce w klasie aut kompaktowych wśród klientów indywidualnych w całym 2018 roku.
Od wprowadzenia na rynek w lutym 2016 roku pierwszej wersji sedan sprzedano w Polsce 20 466 szt. Fiatów Tipo, w tym: 11 303 szt. wersji sedan, 5876 szt. wersji hatchback i 3287 szt. wersji kombi.
Jeśli do obecnej wersji dodamy model poprzedniej generacji, wprowadzony na rynek w 1988 r. otrzymamy ponad dwa miliony sto tysięcy sprzedanych egzemplarzy. W okresie trzydziestu jeden lat liczba ta jest konkretnym dowodem na to, że klienci doceniają pierwotny potencjał i dążenie marki Fiat, aby zawsze zapewniać komfort i przestrzeń wnętrza najwyższej klasy w bezkonkurencyjnej cenie w swoim segmencie. I tak jak ujmuje to najnowszy spot reklamowy, model oferuje „Tak niewiele trzeba, by mieć tak wiele".
Nowa gama Tipo składa się z trzech wersji nadwozia (sedan, hatchback i Station Wagon) oraz czterech poziomów wyposażenia (Street, Mirror i nowy S-Design i Sport), które zaspokoją potrzeby bardzo zróżnicowanej klienteli pod względem wieku, gustów i potrzeb w zakresie mobilności. Modele S-Design i Sport zaprojektowano z myślą o młodych, dynamicznych kierowcach, dla których ważny jest atrakcyjny wygląd i którzy poszukują samochodu o silnym, sportowym charakterze.
Tipo Mirror przeznaczony jest dla klientów zainteresowanych łącznością ze światem, którzy poszukują najnowszych trendów w zakresie systemów multimedialnych, natomiast Tipo Street skierowany jest do dzisiejszej młodzieży i przyszłych dorosłych oczekujących wyjątkowego i bezkompromisowego komfortu: bogatego wyposażenia i przystępnej ceny, z których rodzina Tipo jest doskonale znana.
Innymi słowy, model stanowi odpowiedź na potrzeby i gusty każdego klienta. Dlatego każdy z 500 000 wyprodukowanych samochodów Tipo to rodzaj szytego na miarę garnituru.
Fiat Tipo, który podbił serca Polaków połączeniem nowoczesności, komfortu i niewygórowanej ceny, jest osiągalny już od 48 100 zł za wersję sedan napędzaną silnikiem 1.4 95 KM.
Pełna oferta jest dostępna u autoryzowanych Dealerów i na stronie www.fiat.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.02.2019, 12:57 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
W cieniu konfliktu: jak młode pokolenie Libanu walczy o swoją przyszłość
Liban już kolejny rok z rzędu pogrążony jest w wielowymiarowym kryzysie. Zapaść gospodarcza, napięta sytuacja polityczna i - obecnie zawieszona - wojna na terytorium kraju powodują, że coraz więcej jego mieszkańców żyje w skrajnym ubóstwie. Szczególnie zagrożone są osoby młode - to właśnie je wspiera Polska Akcja Humanitarna.- 23.12.2024, 16:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Polska Akcja Humanitarna
-
Image
Firma Yutong Bus dostarczyła do Ameryki Łacińskiej już 500 szt. nowego modelu vana – V6
- 23.12.2024, 14:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire