Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Trade Fair Design Annual co roku prezentuje spektakularne i innowacyjne realizacje stoisk targowych, za którymi, według autorek wydawnictwa Sabine Marinescu i Janiny Poesch, stoi coś więcej niż fizyczny obiekt. Każdego roku dokonując selekcji poszczególnych realizacji twórcy publikacji proponują nowy temat przewodni. Tegoroczne zestawienie rzuca światło na kwestię bezpośredniej komunikacji. Jak opisują Marinescu i Poesch: „Zmiany jakie obserwujemy w społeczeństwie i strukturach społeczno-kulturalnych, mają wpływ również na światową gospodarkę, a tym samym na branżę wystawienniczą, gdzie tradycyjne podejścia do komunikacji marki wydają się już nie mieć zastosowania. Nie mniej jednak to, co jest sednem długotrwałości branży handlowej od jej początków, jest również prawdopodobnie kluczem do przyszłości tej tradycyjnej platformy - siła bezpośrednich spotkań i autentycznych relacji”.
Zgodnie z tym założeniem, nadchodzące lata w branży wystawienniczej będą coraz częściej dotyczyć kształtowania tej zmiany, tworzenia dla niej przestrzeni oraz umożliwienia nawiązywania szczególnie osobistych kontaktów.
Firma Smart Design Expo już od 12 lat kreuje najwyższej jakości przestrzeń podczas wydarzeń targowych w różnych częściach świata. W swoim dorobku ma blisko 2000 projektów realizowanych głównie na zlecenia klientów zagranicznych. Realizacje Smart Design Expo są niebanalne, przyciągają uwagę i nierzadko wzbudzają emocje uczestników targów, m.in. dlatego zostały dostrzeżone przez eksperckie jury selekcjonujące stoiska do tegorocznego wydania książki Trade Fair Design Annual.
„To dla nas niezwykłe wyróżnienie, z którego jesteśmy dumni, ponieważ znaleźliśmy się tam jako pierwsza firma z Polski odpowiadająca za całość realizacji czyli zarówno za projekt, jak i wykonanie” - mówi Łukasz Jerzmanowski, współwłaściciel Smart Design Expo.
W książce, pod kategorią „Architektura i Materiały” zaprezentowano realizację dla Anwis – czołowego europejskiego producenta osłon okiennych. Stoisko firmy na targach R+T w Stuttgarcie przybrało formę nowoczesnej bryły, mającej symbolizować dom – naturalne środowisko prezentacji rolet producenta.
Druga realizacja zaprojektowana przez Smart Design Expo w postaci nowoczesnego dworca kolejowego była miejscem prezentacji Grupy PKP na targach TRAKO w Gdańsku.
Obecność Smart Design Expo w książce Trade Fair Design Annual to potwierdzenie światowego poziomu realizowanych przez firmę stoisk oraz jej realnego wpływu na globalną dyskusję o nadchodzących trendach, wizjach i rozwiązaniach przyszłości dla branży wystawienniczej i środowiska designu.
Materiały graficzne i video do pobrania: https://bit.ly/2Re30wl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.01.2019, 14:35 |
Źródło informacji | Smart Design Expo |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ