Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Czekamy na prace prezentujące przedsięwzięcia gospodarcze, które powstały w dwudziestoleciu międzywojennym i funkcjonują do dzisiaj oraz pokazujące, jak zmieniła się gospodarka na przestrzeni tego okresu” – wyjaśniają organizatorzy.
Jak wynika z regulaminu, tematem prac konkursowych mogą być nie tylko sztandarowe przedwojenne przedsięwzięcia gospodarcze jak Gdynia czy COP, ale także zakończone powodzeniem drobne, lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju np. produkcji rolnej, handlu lub bankowości.
Prace mogą mieć dowolną formę – od tekstu przez opisane reprodukcje zdjęć, filmy, nagrania audio, po prezentacje multimedialne. Inspiracji można szukać w przedwojennych aktach, wycinkach ze starych publikacji czy w rozmowach z żyjącymi jeszcze świadkami tamtych decyzji i wydarzeń.
Konkurs będzie realizowany równolegle w dwóch kategoriach: dorośli (m.in. dziennikarze, ale też np. lokalni pasjonaci historii) oraz dzieci (uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych). Nagrody w kategorii dla dorosłych to odpowiednio 8000 zł, 5000 zł i 2500 zł.
Na prace czekamy do 30 listopada 2018 r.
Regulamin konkursu na stronie kurier.pap.pl. Wszelkie pytania można wysyłać na adres kurier@pap.pl.
Projekt „Moja Polska” realizowany jest we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.10.2018, 13:45 |
Źródło informacji | Kurier PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Gazowce ORLENU pojawiły się w miastach. Ruszyła kampania o bezpieczeństwie energetycznym
Niemal 400 lokalizacji billboardów oraz citylightów w Polsce. Do tego kluczowe tytuły prasowe i cyfrowe. ORLEN ruszył z szeroką kampanią, w której wyjaśnia rolę gazu ziemnego w transformacji energetycznej. Koncern postawił na błękitne paliwo jako to, które zapewni Polakom bezpieczeństwo i stabilność podczas przebudowy krajowego systemu energetycznego.- 10.04.2025, 16:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Sektor ogrodniczy - 5 wyzwań dla bezpieczeństwa żywnościowego
Liderzy branży warzywnej, jabłkowej i jagodowej ocenili zagrożenia na polu bezpieczeństwa żywnościowego. Jest to m.in. niekorzystna struktura polskiego rynku rolno-spożywczego, wynikająca z niej niska rentowność, rozwój kompetencji produkcyjnych za cenę braku kontroli nad łańcuchem wartości. Określili także 5 obszarów strategicznych dla rozwoju sektora. To obszary niezbędnych działań, które należy poddać debacie.- 10.04.2025, 13:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
DEKRA continues on a path of growth and transformation. Future-oriented business model ensures successful fiscal year 2024
- Revenue and EBIT increased again in 2024, despite a volatile environment.
- Number of core employees grew further.
- DEKRA is very well positioned in its 100th anniversary year as it successfully transforms from a traditional vehicle inspection provider into a leading independent expert for digital and software-defined mobility.- 10.04.2025, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ