Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Działając na podstawie art. 56 ust. 1 Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 184, poz. 1439) (dalej: "Ustawa"), Zarząd Polskiego Koncernu Mięsnego DUDA S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka", "Emitent") przekazuje do publicznej wiadomości o przyjęciu przez radę nadzorczą Spółki strategii działania Emitenta oraz jego grupy kapitałowej (dalej: "Grupa Kapitałowa") na lata 2015-2019 (dalej: "Strategia").
Podstawowe założenia Strategii stanowią kontynuację założeń kierunków rozwoju Emitenta oraz jego Grupy Kapitałowej przyjętych w 2010 (raport bieżący nr 26/2010) i są następujące:
- Rozwój segmentu surowcowego (fermy własne)
- Zwiększenie uboju we własnych zakładach produkcyjnych o 25%
- Rozszerzenie zasięgu działania terytorialnego segmentu dystrybucyjnego poprzez budowę nowych hurtowni lub przejęcia istniejących podmiotów
- Wzrost własnej produkcji wędlin w ramach Grupy Kapitałowej
Celem realizacji kierunków strategicznych jest skoncentrowanie działań na umocnieniu Grupy Kapitałowej na polskim rynku mięsnym poprzez zwiększenie mocy produkcyjnych (ubojowych i przetwórczych, w tym produkcji wędlin) oraz jej możliwości dystrybucyjnych.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.07.2015, 00:40 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |