Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- W trosce o zapewnianie pasażerom jak najlepszych doświadczeń z podróży Polskie Linie Lotnicze LOT systematycznie wprowadzają zmiany w ofercie produktowej na swoich pokładach.
- Kolejne nowości są wynikiem uważnego śledzenia trendów oraz potrzeb podróżujących.
- W trzecim kwartale br. na pokładach LOT-u pojawiły się nowe kosmetyczki, tace do serwowania posiłków z powłoką antypoślizgową, a także nowe koce i poduszki.
- To nie koniec zmian. Polski przewoźnik w kolejnych tygodniach planuje prezentację następnych nowości.
Polskie Linie Lotnicze LOT wkraczają w kolejny etap ulepszania swojej oferty, z myślą o preferencjach i komforcie pasażerów. Po wprowadzeniu nowego szkła oraz porcelany, nadchodzi czas na równie wyjątkowe akcesoria, dzięki którym podróże lotnicze staną się jeszcze przyjemniejsze.
„Rolą Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience w Polskich Liniach Lotniczych LOT jest wzmacnianie pozytywnych doświadczeń pasażerów na każdym etapie podróży lotniczej. W naszej codziennej pracy prowadzimy badania satysfakcji i na ich podstawie wiemy, czego oczekują od naszej marki pasażerowie oraz jak zmieniają się ich preferencje. Wprowadzane przez nas zmiany są wyrazem dbałości o podróżujących, ale również o środowisko. Nowe kosmetyczki, tace i zestawy do wypoczynku to kolejny etap zmian prezentujących kierunek rozwoju, w którym chcemy podążać. Już niebawem będziemy mogli zaprezentować naszym podróżnym zbliżające się nowości” - mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Dla większego komfortu podróży
Od kilku tygodni pasażerowie LOT Business Class na rejsach międzykontynentalnych otrzymują nową, miękką i przyjemną kosmetyczkę, w kolorze lotowskiego granatu, wykonaną z wysokiej jakości materiału. W środku znajdują się produkty od dobrze już znanej pasażerom, polskiej marki Phenomé. W zestawie znajdują się: nawilżający krem do twarzy z ekstraktem z jabłek, odżywczy balsam do ust, relaksujący olejek lawendowy i naturalna pasta do zębów oraz akcesoria: komfortowa opaska na oczy, zatyczki do uszu i bambusowa szczoteczka. Dopełnieniem są skarpetki z lotniczym motywem - wzorem samolotu.
Kosmetyki Phenomé goszczą na pokładach PLL LOT już od roku. Produkty tej marki powstają ze składników przyjaznych człowiekowi i środowisku. Ponadto, zamiast wody w produktach używane są hydrolaty - cenne składniki aktywne pozyskiwane z roślin.
Posiłki serwowane na tacach z powłoką antypoślizgową
W 2023 r. Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły na swoje pokłady nową, lżejszą porcelanę. Od teraz posiłki serwowane są również na wygodnych i praktycznych tacach. Antypoślizgowa powłoka zapobiega przesuwaniu się naczyń, co jest niezwykle istotne w warunkach podróży lotniczej. Wraz z wprowadzeniem nowych tac, zrezygnowano z jednorazowych podkładek papierowych, co pozwoli zaoszczędzić duże ilości papieru.
Nowa jakość odpoczynku na pokładzie
Nawet długie rejsy do Ameryki Północnej, Japonii, Chin, Indii czy Korei Południowej mogą stać się idealną okazją do odpoczynku. Komfortowy sen ułatwiają miękkie, przyjemne koce i poduszki w klasach LOT Business Class oraz LOT Premium Economy. Nowe akcesoria dostępne są na pokładach lotowskich Dreamlinerów od 10 sierpnia.
Zdjęcia nowych produktów do pobrania: LINK
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Indiach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 12 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.08.2024, 09:22 |
Źródło informacji | PLL LOT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Trwają prace nad pakietem antyblackoutowym mającym zwiększyć stabilność systemu energetycznego
Zatrzymane pociągi, sparaliżowane lotniska, ciemne sale operacyjne – 28 kwietnia 2025 r. Na Półwyspie Iberyjskim doszło do rozległej awarii sieci energetycznej. Blackout objął 55 milionów ludzi, przyniósł straty szacowane nawet na 4,5 mld euro i kosztował życie ośmiu osób. Po katastrofie Polskie Sieci Elektroenergetyczne (PSE) wezwały do stworzenia specjalnego pakietu ustaw i przekazały rządowi swoje rekomendacje.- 10.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Związek Stowarzyszeń Polska Zielona Sieć
-
Image
Jakie ubezpieczenie turystyczne wybrać na wyjazd zagraniczny?
Ubezpieczenie turystyczne to kluczowa ochrona, która gwarantuje spokój ducha i wsparcie finansowe podczas zagranicznych podróży. Zabezpiecza przed nieprzewidzianymi sytuacjami, takimi jak nagłe zachorowania czy wypadki, pokrywając wysokie koszty leczenia i transportu medycznego. W przeciwieństwie do karty EKUZ, która ma ograniczenia, kompleksowa polisa turystyczna oferuje szeroki zakres świadczeń, zapewniając pełne bezpieczeństwo i minimalizując ryzyko finansowe.- 10.10.2025, 11:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: KioskPolis.pl
-
Image
Cardif na EKF Ubezpieczenia: deregulacja rynku ubezpieczeniowego nie może być celem samym w sobie PAP
„Szczerze wierzę w racjonalne regulacje, które nie oznaczają jednak jeszcze większej ilości dokumentów do podpisania przez klienta, bo one nie uczynią go lepiej zaopiekowanym czy świadomym. Chodzi przede wszystkim o wypracowanie takiego modelu całego procesu sprzedaży, aby dawał on rzeczywiste i wymierne korzyści dla konsumenta” - zaznacza Tomasz Kruzel, dyrektor departamentu prawnego w Cardif.- 10.10.2025, 11:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ