Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SUZHOU, Chiny, 21 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ -- 18 grudnia 2022 r. (czasu Doha) wielka impreza piłkarska odbywająca się w Katarze dobiegła pomyślnego końca. Zawodnicy Argentyny świętowali zdobycie mistrzostwa świata w Katarze na torze wyścigowym Losail International Circuit, wymachując flagą narodową i ciesząc się razem ze zgromadzonymi licznie kibicami na dachu otwartego autobusu piętrowego. Higer Bus towarzyszył mistrzom w radości i chwale, jaka spłynęła na drużynę argentyńską, pozwalając im cieszyć się razem z fanami z całego świata podczas rundy honorowej po torze.
Model KLQ6119GS to autobus piętrowy otwarty przystosowany specjalnie na to wydarzenie przez firmę Higer Bus oraz Mowasalat – państwowego przewoźnika w Katarze. Autobus, z namalowanymi sprayem barwami narodowymi Argentyny i napisem „mistrzostwo”, zabrał reprezentację świeżo upieczonych mistrzów świata na rundę honorową, podczas której mogli cieszyć się zwycięstwem i napawać falami radosnych okrzyków zgromadzonych kibiców.
Higer Bus to marka autobusów pasażerskich, która posiada ponad 80-procentowy udział w rynku katarskim. Przez niemal miesiąc ponad 6 tys. autobusów tej marki stanowiło główny środek transportu, którym kibicie i dziennikarze dojeżdżali do stadionów i z nich wracali. Ponad 2 tys. z nich obsługiwało specjalną linię stworzoną na potrzeby turnieju, a przeszło 200 luksusowych 12-metrowych pojazdów realizowało kursy wahadłowe z Arabii Saudyjskiej do Kataru.
Jak wynika ze statystyk, od początku imprezy do rundy honorowej mistrzów pojazdy Higer Bus przewiozły średnio ok. 200 tys. pasażerów dziennie i prawie 250 tys. kibiców w godzinach szczytu, ustalając nowy rekord 6 mln łącznie przewiezionych pasażerów. Cai Tiefeng, wicedyrektor działu obsługi klienta zagranicznego w Higer Bus, powiedział, że dla Higer było to rekordowe zlecenie zapewnienia obsługi transportowej dla zagranicznego klienta pod względem liczby pojazdów, wielkości personelu i zaangażowanych materiałów eksploatacyjnych.
Pojazdy „Made in China”, których reprezentantem jest marka Higer Bus, kolejny raz potwierdziły niezawodną jakość i wydajność obsługi na arenie międzynarodowej. Wygodny przejazd i sprawna obsługa kursów wahadłowych, jakie zapewniły autobusy Higer, spotkały się z licznymi pochwałami ze strony kibiców z całego świata, jak również miejscowych pasażerów.
„Autobusy przygotowane specjalnie na potrzeby mistrzostw sprawdzają się doskonale, pracują cicho i bezproblemowo. W naszym kraju również jeździ wiele autobusów firmy Higer, a produkty z Chin są u nas bardzo popularne” – powiedział kibic z Kamerunu.
„Autobusy marki Higer prowadzę od czasu turnieju Asian Games Doha w 2006 r. Pojazd pracuje stabilnie i jest przystępny w obsłudze, co sprawia, że jazda jest przyjemniejsza” – powiedział kierowca z Mowasalat.
W trakcie imprezy autobusy Higer realizowały również kursy dojazdowe i powrotne dla przedstawicieli międzynarodowych mediów, zdobywając ich uznanie „nienaganną obsługą”. Marka Higer Bus – obecna od kilku lat na lukratywnych rynkach w Wielkiej Brytanii, Korei, Izraelu, we Włoszech, w Bułgarii i Irlandii, gdzie na radzi sobie dobrze – to faworyt w rywalizacji na rynku autobusów pasażerskich.
Better Higer, Better Together. Marka Higer Bus sprawia, że świat zakochuje się w produktach „Made in China”. Jednocześnie firma ta bardzo dynamicznie włącza się w międzynarodowy łańcuch innowacji i wartości, stojąc na czele podróży na międzynarodowe rynki, w jaką wyruszają chińscy producenci autobusów.
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1972070/1.jpg
Źródło: HIGER
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.12.2022, 16:28 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |