Newsletter

Ponad 6 tys. autobusów Higer obsłużyło najważniejszą imprezę piłkarską na świecie, która odbyła się w Katarze

21.12.2022, 16:28aktualizacja: 21.12.2022, 17:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SUZHOU, Chiny, 21 grudnia 2022 r. /PRNewswire/ -- 18 grudnia 2022 r. (czasu Doha) wielka impreza piłkarska odbywająca się w Katarze dobiegła pomyślnego końca. Zawodnicy Argentyny świętowali zdobycie mistrzostwa świata w Katarze na torze wyścigowym Losail International Circuit, wymachując flagą narodową i ciesząc się razem ze zgromadzonymi licznie kibicami na dachu otwartego autobusu piętrowego. Higer Bus towarzyszył mistrzom w radości i chwale, jaka spłynęła na drużynę argentyńską, pozwalając im cieszyć się razem z fanami z całego świata podczas rundy honorowej po torze.

Model KLQ6119GS to autobus piętrowy otwarty przystosowany specjalnie na to wydarzenie przez firmę Higer Bus oraz Mowasalat – państwowego przewoźnika w Katarze. Autobus, z namalowanymi sprayem barwami narodowymi Argentyny i napisem „mistrzostwo”, zabrał reprezentację świeżo upieczonych mistrzów świata na rundę honorową, podczas której mogli cieszyć się zwycięstwem i napawać falami radosnych okrzyków zgromadzonych kibiców.

Higer Bus to marka autobusów pasażerskich, która posiada ponad 80-procentowy udział w rynku katarskim. Przez niemal miesiąc ponad 6 tys. autobusów tej marki stanowiło główny środek transportu, którym kibicie i dziennikarze dojeżdżali do stadionów i z nich wracali. Ponad 2 tys. z nich obsługiwało specjalną linię stworzoną na potrzeby turnieju, a przeszło 200 luksusowych 12-metrowych pojazdów realizowało kursy wahadłowe z Arabii Saudyjskiej do Kataru.

Jak wynika ze statystyk, od początku imprezy do rundy honorowej mistrzów pojazdy Higer Bus przewiozły średnio ok. 200 tys. pasażerów dziennie i prawie 250 tys. kibiców w godzinach szczytu, ustalając nowy rekord 6 mln łącznie przewiezionych pasażerów. Cai Tiefeng, wicedyrektor działu obsługi klienta zagranicznego w Higer Bus, powiedział, że dla Higer było to rekordowe zlecenie zapewnienia obsługi transportowej dla zagranicznego klienta pod względem liczby pojazdów, wielkości personelu i zaangażowanych materiałów eksploatacyjnych.

Pojazdy „Made in China”, których reprezentantem jest marka Higer Bus, kolejny raz potwierdziły niezawodną jakość i wydajność obsługi na arenie międzynarodowej. Wygodny przejazd i sprawna obsługa kursów wahadłowych, jakie zapewniły autobusy Higer, spotkały się z licznymi pochwałami ze strony kibiców z całego świata, jak również miejscowych pasażerów.

„Autobusy przygotowane specjalnie na potrzeby mistrzostw sprawdzają się doskonale, pracują cicho i bezproblemowo. W naszym kraju również jeździ wiele autobusów firmy Higer, a produkty z Chin są u nas bardzo popularne” – powiedział kibic z Kamerunu.

„Autobusy marki Higer prowadzę od czasu turnieju Asian Games Doha w 2006 r. Pojazd pracuje stabilnie i jest przystępny w obsłudze, co sprawia, że jazda jest przyjemniejsza” – powiedział kierowca z Mowasalat.

W trakcie imprezy autobusy Higer realizowały również kursy dojazdowe i powrotne dla przedstawicieli międzynarodowych mediów, zdobywając ich uznanie „nienaganną obsługą”. Marka Higer Bus – obecna od kilku lat na lukratywnych rynkach w Wielkiej Brytanii, Korei, Izraelu, we Włoszech, w Bułgarii i Irlandii, gdzie na radzi sobie dobrze – to faworyt w rywalizacji na rynku autobusów pasażerskich.

Better Higer, Better Together. Marka Higer Bus sprawia, że świat zakochuje się w produktach „Made in China”. Jednocześnie firma ta bardzo dynamicznie włącza się w międzynarodowy łańcuch innowacji i wartości, stojąc na czele podróży na międzynarodowe rynki, w jaką wyruszają chińscy producenci autobusów.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1972070/1.jpg 

Źródło: HIGER

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.12.2022, 16:28
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ