Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak podkreślają służby prasowe PE, taka liczba odsłon to "bezprecedensowy" wynik dla kampanii instytucjonalnej.
Spot PE miał swoją premierę 25 kwietnia. Ten krótki film, odwołujący się do poczucia wspólnoty Europejczyków opatrzony jest napisami we wszystkich 24 językach urzędowych UE, a także w innych językach używanych w UE oraz w pięciu głównych językach świata (arabskim, chińskim, rosyjskim, hindi i tureckim). Został on również wyprodukowany w 31 językach migowych oraz w międzynarodowym języku migowym, przy wsparciu Europejskiej Unii Niesłyszących (EUD).
Reżyserem filmu jest Frédéric Planchon; spot - jak opisują to sami twórcy - "dokumentuje intensywne, piękne i kruche chwile, kiedy dzieci przybywają na ten świat w całej Europie i ma nas skłonić do refleksji nad tym, dlaczego głosujemy".
"Wszystkie narodziny przedstawione w filmie są prawdziwym materiałem dokumentalnym. Jako jeden z głównych elementów kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2019 roku, film ma na celu uświadomienie Europejczykom ich wspólnych wartości, emocji i odpowiedzialności" - wskazują służby prasowe PE.
Obrazowi towarzyszą słowa narratorki: "Każdy z nas może zostawić ślad, ale razem możemy coś zmienić".
Oprócz filmowego spotu, kampania Parlamentu Europejskiego obejmuje również platformę thistimevoting.eu, której celem jest zaangażowanie ludzi w wybory do Parlamentu Europejskiego. Dotychczas wpisało się na niej ponad 270 tys. osób.
Wybory do Parlamentu Europejskiego odbędą się we wszystkich krajach UE między 23, a 26 maja.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.05.2019, 12:23 |
Źródło informacji | EuroPAP News |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom