Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak podkreślają służby prasowe PE, taka liczba odsłon to "bezprecedensowy" wynik dla kampanii instytucjonalnej.
Spot PE miał swoją premierę 25 kwietnia. Ten krótki film, odwołujący się do poczucia wspólnoty Europejczyków opatrzony jest napisami we wszystkich 24 językach urzędowych UE, a także w innych językach używanych w UE oraz w pięciu głównych językach świata (arabskim, chińskim, rosyjskim, hindi i tureckim). Został on również wyprodukowany w 31 językach migowych oraz w międzynarodowym języku migowym, przy wsparciu Europejskiej Unii Niesłyszących (EUD).
Reżyserem filmu jest Frédéric Planchon; spot - jak opisują to sami twórcy - "dokumentuje intensywne, piękne i kruche chwile, kiedy dzieci przybywają na ten świat w całej Europie i ma nas skłonić do refleksji nad tym, dlaczego głosujemy".
"Wszystkie narodziny przedstawione w filmie są prawdziwym materiałem dokumentalnym. Jako jeden z głównych elementów kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2019 roku, film ma na celu uświadomienie Europejczykom ich wspólnych wartości, emocji i odpowiedzialności" - wskazują służby prasowe PE.
Obrazowi towarzyszą słowa narratorki: "Każdy z nas może zostawić ślad, ale razem możemy coś zmienić".
Oprócz filmowego spotu, kampania Parlamentu Europejskiego obejmuje również platformę thistimevoting.eu, której celem jest zaangażowanie ludzi w wybory do Parlamentu Europejskiego. Dotychczas wpisało się na niej ponad 270 tys. osób.
Wybory do Parlamentu Europejskiego odbędą się we wszystkich krajach UE między 23, a 26 maja.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.05.2019, 12:23 |
Źródło informacji | EuroPAP News |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Ponad 6,8 mld to wartość eksportu polskich produktów w 2024 roku dzięki Lidl Polska
Ponad 6,8 mld zł wyniosła w 2024 roku[1] wartość eksportu polskich produktów na zagraniczne rynki, dzięki sieci sprzedaży Lidl Polska. Ponadto w ciągu ostatnich 7 lat sieć wyeksportowała za granicę krajowe produkty o wartości ponad 32 mld zł, co przyczyniło się do znacznego rozwoju rodzimych przedsiębiorstw. Współpraca z polskimi dostawcami oraz promowanie ich produktów za granicą to jeden z celów Lidl Polska.- 05.04.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Lidl Polska
-
Image
Zmodernizowana bocznica kolejowa PKP Intercity Szczecin Zaleskie Łęgi
Hala napraw o długości 200 m, całoroczna automatyczna myjnia mogąca pomieścić 8 wagonów, stanowisko do przeciwdziałania oblodzeniu pociągów czy dodatkowy wyjazd w kierunku stacji Szczecin Główny. To przykładowe inwestycje zrealizowane w ramach modernizacji bocznicy kolejowej Szczecin Zaleskie Łęgi. Wartość zrealizowanego projektu to ponad 106 mln zł brutto.- 04.04.2025, 16:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PKP IC
-
Image
Na targach Hannover Messe 2025 Shanghai Electric podpisuje umowy o współpracę strategiczną warte ponad 3,637 mld CNY
Przyspieszenie globalnej transformacji energetycznej za sprawą innowacji w zakresie czystej energii i inteligentnej infrastruktury.- 04.04.2025, 16:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ