Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Misja Freda Noe w Warszawie
25 czerwca 2014 r. Fred Noe osobiście przeniesie Warszawiaków przez toczące się wzgórza Kentucky do światowej klasy destylarni rodem z Kentucky. W Fabryce Trzciny, Centrum Artystycznym w Warszawie odbędzie się ekskluzywne spotkanie "Ale Historia!", które zapewni gościom prawdziwy atak na zmysły poprzez autentyczne doświadczenie klimatu słynnej destylarni oraz możliwość stania się częścią historii rodu Beamów. Goście będą mogli delektować się krajobrazami Kentucky podczas słuchania historii siedmiu pokoleń niepokornych mężczyzn rodu Beamów, a o historii i tajnikach destylacji opowie sam Fred Noe.
220 lat historii siedmiu pokoleń niepokornych mężczyzn Beamów
Początki słynnej historii Beamów sięgają drugiej polowy XVIII w. W 1795 roku Jacob Beam sprzedał swoją pierwszą beczkę trunku i tak narodziła się legenda najbardziej amerykańskiego smaku, która przekazywana z pokolenia na pokolenie rodu Beamów trwa do dzisiaj. Fred Noe jest dysponentem sekretu w 7 kolejnym pokoleniu rodziny, podobnie jak sześciu jego poprzedników jest twarzą i uosobieniem ducha marki.
Kalendarium wizyty Freda Noe w Warszawie:
Data: 25 czerwca 2014
Miejsce: Fabryka Trzciny. Centrum Artystyczne, ul. Otwocka 14, Warszawa
Ekskluzywne Spotkanie Prasowe z Fredem Noe - godz.18:00 (obowiązują potwierdzone akredytacje imienne: j.golebiewska@lensomai.com)
Wieczorna impreza: od godziny 20:00
Data: 26 czerwca 2014
Miejsce: podpisanie i powieszenie gitary w Hard Rock Cafe, godz. 19:00
Miejsce: Dom Whisky i Cocktail Bar Max, ul. Krucza 16/22, godz. 20:30
KONTAKT:
Lensomai Communication
Joanna Gołębiewska
Dyrektor Zarządzająca
tel. kom. +48 692 222 986
e-mail: j.golebiewska@lensomai.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.06.2014, 12:56 |
Źródło informacji | Lensomai Communication |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom