Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Misja Freda Noe w Warszawie
25 czerwca 2014 r. Fred Noe osobiście przeniesie Warszawiaków przez toczące się wzgórza Kentucky do światowej klasy destylarni rodem z Kentucky. W Fabryce Trzciny, Centrum Artystycznym w Warszawie odbędzie się ekskluzywne spotkanie "Ale Historia!", które zapewni gościom prawdziwy atak na zmysły poprzez autentyczne doświadczenie klimatu słynnej destylarni oraz możliwość stania się częścią historii rodu Beamów. Goście będą mogli delektować się krajobrazami Kentucky podczas słuchania historii siedmiu pokoleń niepokornych mężczyzn rodu Beamów, a o historii i tajnikach destylacji opowie sam Fred Noe.
220 lat historii siedmiu pokoleń niepokornych mężczyzn Beamów
Początki słynnej historii Beamów sięgają drugiej polowy XVIII w. W 1795 roku Jacob Beam sprzedał swoją pierwszą beczkę trunku i tak narodziła się legenda najbardziej amerykańskiego smaku, która przekazywana z pokolenia na pokolenie rodu Beamów trwa do dzisiaj. Fred Noe jest dysponentem sekretu w 7 kolejnym pokoleniu rodziny, podobnie jak sześciu jego poprzedników jest twarzą i uosobieniem ducha marki.
Kalendarium wizyty Freda Noe w Warszawie:
Data: 25 czerwca 2014
Miejsce: Fabryka Trzciny. Centrum Artystyczne, ul. Otwocka 14, Warszawa
Ekskluzywne Spotkanie Prasowe z Fredem Noe - godz.18:00 (obowiązują potwierdzone akredytacje imienne: j.golebiewska@lensomai.com)
Wieczorna impreza: od godziny 20:00
Data: 26 czerwca 2014
Miejsce: podpisanie i powieszenie gitary w Hard Rock Cafe, godz. 19:00
Miejsce: Dom Whisky i Cocktail Bar Max, ul. Krucza 16/22, godz. 20:30
KONTAKT:
Lensomai Communication
Joanna Gołębiewska
Dyrektor Zarządzająca
tel. kom. +48 692 222 986
e-mail: j.golebiewska@lensomai.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 24.06.2014, 12:56 |
| Źródło informacji | Lensomai Communication |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Sklep online, który rośnie z Tobą dzięki wdrożeniom Magento
Czy chcesz zbudować sklep, który nie dusi się przy wzrostach ruchu i zamówień? Szukasz platformy, która rośnie razem z biznesem i nie zamyka drogi do zmian? Magento 2 daje swobodę, kontrolę i stabilność. Jeśli planujesz poważny e‑commerce, potrzebujesz wdrożenia, które łączy warstwę techniczną z celami sprzedażowymi.- 26.11.2025, 13:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Aurora Creation
-
BOC Group liderem w raporcie Gartner® Magic Quadrant™ 2025 dla narzędzi do architektury korporacyjnej
- 26.11.2025, 10:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Wdrażanie założeń ESG ważnym elementem Strategii Rozwoju Grupy Enea PAP
Enea zaprezentowała Strategię Zrównoważonego Rozwoju GK Enea do 2035 roku. Strategia wyznacza kierunki transformacji środowiskowej, społecznej i zarządczej, wpisując się w strategię biznesową Grupy. „Strategia ESG mówi, jak chcemy się transformować. Mówi też o naszej uwadze skierowanej zarówno na pracowników, jaki i klientów oraz naszych kontrahentów” - powiedziała Dalida Gepfert, wiceprezes Enei ds. korporacyjnych.- 26.11.2025, 08:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ