Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Według wstępnych szacunków, sieć INTERSPORT Polska S.A. osiągnęła w II kwartale 2015 roku przychody netto ze sprzedaży w wysokości 55.252tys. zł, czyli porównywalne w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 55.368 tys. zł). Jednocześnie - po raz pierwszy w swojej 25-letniej historii - spółka w tym okresie wypracowała zysk brutto w wysokości 259 tys. zł, podczas gdy w analogicznych okresach ubiegłych lat zawsze odnotowywała stratę (z wyłączeniem efektu EURO w 2012 roku).
ZYSK / STRATA
BRUTTO
2006
2007
2008
2009
2010
2011
*2012
2013
2014
2015
2 Q
- 1 810
- 1 118
- 972
- 1 008
- 2 000
- 1 567
*1 750
-1 451
-421
259
(* z uwzględnieniem dodatkowej sprzedaży produktów UEFA EURO 2012)
"Pierwszy raz w naszej historii pokazaliśmy, że w II kwartale potrafimy zarabiać. Dotychczas, ze względu na sezonowość sprzedaży artykułów sportowych, zawsze w II i III kwartale tylko ograniczaliśmy straty - mówi p. Artur Mikołajko Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A. - Zmiana polityki towarowej polegająca na zwiększeniu udziału całorocznego asortymentu w ogólnej sprzedaży oraz ograniczenie kosztów m.in. poprzez optymalizację powierzchni salonów - przynosi zamierzone efekty. Po kilku chudych latach - wracamy do osiągania dobrych wyników" - kontynuuje Prezes Mikołajko.
Narastająco, od stycznia do czerwca 2015 roku, łączna wartość przychodów netto ze sprzedaży wyniosła 111.264 tys. zł, czyli o 3,4 % mniej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 115 139 tys. zł). Pomimo niższych obrotów i równocześnie dzięki poprawie marży i obniżeniu kosztów prowadzonej działalności, szacunkowy zysk brutto w I półroczu br. wyniesie około 1.335 tys. zł, natomiast EBITDA będzie się kształtowała na poziomie około 5.587 tys. zł.
Jednocześnie informujemy, że szczegółowy raport finansowy za I półrocze 2015 roku zostanie opublikowany w dniu 28 sierpnia 2015 roku, po zweryfikowaniu wszystkich danych przez biegłego rewidenta.
INTERSPORT Polska S.A. - to sieć wyspecjalizowanych sklepów sportowych, prowadząca działalność handlową w 36 salonach własnych, które zlokalizowane są w 23 największych miastach Polski. Spółka należy do międzynarodowej Grupy INTERSPORT i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem INTERSPORT na terenie Polski. Sieć INTERSPORT realizuje również wspólne międzynarodowe kampanie marketingowe z ekskluzywnymi markami takimi jak Adidas, Nike, Asics, Reebok.
Dodatkowych informacji udziela:
Iwona Książek - Kierownik Działu Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104
tel. kom. +48 600 401 271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
www.inwestor.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.07.2015, 14:34 |
Źródło informacji | INTERSPORT Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały nowego Boeinga 737 MAX 8
- 17.05.2024, 10:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
PARP na EKG 2024: wsparcie firm na każdym etapie rozwoju dzięki Funduszom Europejskim PAP
W ciągu 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uczestniczyła w dystrybucji środków europejskich. Agencja podpisała ponad 34 tys. umów na kwotę blisko 55 mld złotych, z czego przetransferowała środki na kwotę prawie 49 mld zł. Wykorzystując obecne Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej czy Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki, Agencja uczy przedsiębiorców m. in. zakładać firmy, ale również finansowo wspiera innowacyjne start-upy.- 17.05.2024, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dostawy w jeden dzień, także w soboty - ORLEN Paczka dowozi jakość
Korzystanie z automatów paczkowych stało się normą w dostawach e-commerce, a firmy z tej branży oferują już znacznie więcej niż tylko zwykłe przewiezienie przesyłki od nadawcy do odbiorcy. Konsumenci deklarują chęć odbioru zamówionych towarów jeszcze szybciej, przy użyciu maksymalnie dostępnych i intuicyjnych narzędzi. Rekordowe wyniki ORLEN Paczki wskazują, że usługa ta trafnie odpowiada na ten trend.- 17.05.2024, 09:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom