Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WARSZAWA, 21 lipiec 2015 r. /PRNewswire/ - Dunkin' Donuts, jedna z wiodących na świecie sieci kawiarni, słynąca z kultowych amerykańskich donatów, podpisała umowę masterfranczyzową z firmą Varsovia Food Company Sp. z o. o. i tym samym rozpoczyna swoją ekspansję w Polsce. Umowa przewiduje otwarcie w nadchodzących latach minimum 44 restauracji Dunkin' Donuts na terenie całej Polski. W początkowej fazie rozwoju sieci szczególny nacisk zostanie położony na obszar Warszawy, gdzie jesienią otwarty zostanie pierwszy lokal marki.
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20110224/NY53806LOGO
"Kontynuując strategię ekspansji Dunkin' Donuts w całej Europie, mamy przyjemność zapowiedzieć nasze wejście na rynek polski - mówi Paul Twohig, prezes, Dunkin' Donuts na Stany Zjednoczone i Kanadę oraz Dunkin' Donuts & Baskin-Robbins na Europę i Amerykę Łacińską. - Polska charakteryzuje się dynamicznym rozwojem kultury picia kawy, a rynek stale się rozrasta, dlatego szacujemy, że propozycja Dunkin' Donuts spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród naszych polskich klientów. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z grupą osób z firmy Varsovia Food Company, które mają duże doświadczenie w branży i świetny plan na rozwój marki w Polsce".
Dunkin' Donuts posiada obecnie ponad 11 300 restauracji w 37 krajach na całym świecie. Ponad 180 z tych lokalizacji znajduje się w Europie (w Austrii, Bułgarii, Danii, Niemczech, Luksemburgu, Hiszpanii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii). Restauracje Dunkin' Donuts w Polsce będą serwować różnorodne produkty z bogatego asortymentu marki, m.in.: kultowe amerykańskie pączki, bajgle, muffiny, croissanty, kanapki i różnego rodzaju przekąski, a także wysokiej jakości gorące oraz mrożone kawy, różnorodne herbaty oraz charakterystyczne mrożone Coolatty. Oferta kawiarni zostanie uzupełniona również o regionalne produkty. Wysoka jakość obsługi w kawiarni wiąże się również z krótkim czasem oczekiwania na zamówienie. Marka planuje rozwój w dogodnie zlokalizowanych miejscach, o dużym przepływie potencjalnych klientów.
"Wprowadzenia na polski rynek tak kultowej marki, jak Dunkin' Donuts to zarówno wielkie wyróżnienie dla naszej firmy, jak i wyzwanie, którego się z przyjemnością podejmujemy - mówi Michael Motz, prezes spółki Varsovia Food Company. - Z niecierpliwością czekamy na otwarcie pierwszej kawiarni Dunkin' Donuts w Polsce. Naszym priorytetem jest, aby lokale Dunkin'Donats stały się miejscem idealnym na poranną kawę, popołudniową przekąskę, czy też 'coś słodkiego' wieczorem".
O Dunkin' Donuts
Powstała w roku 1950 marka Dunkin' Donuts jest ulubioną restauracją Amerykanów, codzienną destynacją na kawę i inne wypieki. Dunkin' Donuts to zdecydowany lider na rynku w kategorii kawy, oferuje ją w wersji klasycznej, bezkofeinowej, smakowej, jak również mrożonej. W menu znajdziemy także donaty, bajgle i muffiny. Dunkin' Donuts przez dziewięć lat z rzędu zdobywało pierwsze miejsce za lojalność konsumentów w kategorii "kawa" w rankingu Brand Keys. Marka posiada ponad 11,300 restauracji w 37 krajach na całym świecie. Dunkin' Donuts z siedzibą w Canton, w stanie Massachusetts jest częścią Dunkin' Brands Group, Inc.
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o odwiedzenie strony internetowej: www.DunkinDonuts.com.
Źródło: Dunkin' Donuts
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.07.2015, 12:06 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PZU z pomocą dla poszkodowanych w pożarze w Ząbkach
Od wczesnego poranka 4 lipca br. mobilni eksperci PZU są na miejscu poważnego pożaru na osiedlu w podwarszawskich Ząbkach. Kontaktujemy się ze wszystkimi ubezpieczonymi w PZU mieszkańcami bloku objętego pożarem. Uruchomiliśmy uproszczone procedury obsługi, a dziś na miejsce przyjedzie też Mobilne Biuro PZU, w którym poszkodowani będą mogli zgłaszać szkody bezpośrednio, uzyskać informacje o przygotowanych dla nich lokalach zastępczych i inną pomoc.- 04.07.2025, 16:15
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PZU
-
Komunikat prasowy Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa po pożarze budynku wielorodzinnego w Ząbkach - apel PIIB o pilny przegląd poddaszy w Polsce
W związku z pożarem budynku wielorodzinnego w Ząbkach koło Warszawy, Polska Izba Inżynierów Budownictwa składa wyrazy współczucia wszystkim poszkodowanym mieszkańcom oraz wskazuje na konieczność podjęcia natychmiastowych działań prewencyjnych i kontrolnych w skali ogólnopolskiej.- 04.07.2025, 16:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Izba Inżynierów Budownictwa
-
Rynek fotowoltaiki w Polsce 2025. Podsumowanie i wnioski z raportu
Instytut Energetyki Odnawialnej opublikował XIII edycję raportu „Rynek fotowoltaiki w Polsce 2025”. Wartość inwestycji w moce PV przekroczyła 12 mld zł. Pod względem przyrostu mocy PV w 2024 roku Polska zajęła 5. miejsce w UE i umocniła się na 6. miejscu pod względem skumulowanej mocy zainstalowanej, daleko wyprzedzając kolejne kraje z TOP 10.- 04.07.2025, 15:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Instytut Energetyki Odnawialnej
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ