Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN i LUGANO, Szwajcaria, 17 października 2013 roku. /PRNewswire/ - Umowę zawarła agencja PR Newswire, czyli czołowy globalny dostawca narzędzi do obsługi PR i komunikacji korporacyjnej, oraz Global Alliance for Public Relations and Communication Management - konfederacja najważniejszych na świecie instytucji z branży zarządzania komunikacją i PR, zrzeszająca ponad 160 tys. członków z Europy, Ameryki Płn., Ameryki Łacińskiej, Azji, Afryki oraz Australii i Oceanii.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131017/647534-a)
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131017/647534-b)
Partnerstwo z PR Newswire to kolejna z serii zawartych przez Global Alliance umów o charakterze strategicznym i pomocniczym. Jest to naturalny sojusz między globalną organizacją, która reprezentuje specjalistów z całego świata, a międzynarodową agencją informacyjną o zasięgu globalnym. Każda ze stron przystąpiła do umowy z myślą o obopólnych korzyściach, a także wsparciu społeczności PR na całym świecie.
Global Alliance powołano oficjalnie w 2002 r., aby dzielić się wiedzą i podnosić zawodowe standardy branży public relations. Od chwili założenia organizacja ta zrealizowała wiele udanych projektów, w tym tzw. mandat Melbourne, czyli wezwanie do działania (call to action) w zakresie nowych wartościowych obszarów sektora public relations i zarządzania komunikacją (inicjatywę tę wsparło 800 delegatów z 30 krajów podczas Światowego Forum Public Relations 2012) czy przeprowadzenie Globalnej Ankiety, czyli pierwszego na świecie, realizowanego na bieżąco badania praktyk public relations i zarządzania komunikacją, opartego na wieloletnim badaniu GAP. Światowe Forum Public Relations to kluczowy program Global Alliance, w ramach którego specjaliści z branży public relations i komunikacji wspólnie dyskutują nad kwestiami mającymi wpływ na branżę, jak również tymi, na które oddziałuje branża. VIII Światowe Forum Public Relations odbędzie się w Madrycie (Hiszpania) w dniach 21 - 23 września 2014 r., pod kierownictwem Dircom, hiszpańskiego stowarzyszenia dyrektorów ds. komunikacji, a przyświecać mu będzie hasło "Communication with conscience" ("Komunikacja z sumieniem").
PR Newswire, które należy do spółki UBM plc, już od niemal 60 lat odgrywa istotną rolę w branży technologii komunikacyjnych i dystrybucji informacji. Oferuje klientom kompleksowe rozwiązania w oparciu o media tradycyjne, cyfrowe i społecznościowe. Rozpowszechniając, optymalizując i ukierunkowując treści za pośrednictwem największej na świecie, wielokanałowej sieci dystrybucyjnej, PR Newswire dysponuje globalnym zasięgiem i obsługuje klientów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Indii, obu Ameryk oraz regionu Azji i Pacyfiku.
Lisa Ashworth, prezes PR Newswire na Europę i Indie, powiedziała: "Z przyjemnością rozpoczynamy oficjalną współpracę z Global Alliance, wyrażając nadzieję, że będzie ona owocna nie tylko dla członków tej organizacji, ale również dla naszych klientów, z którymi będziemy dzielić się najlepszymi praktykami w branży".
Anne Gregory, przewodnicząca Global Alliance dodała: "Global Alliance i PR Newswire mają wspólny cel, jakim jest podwyższanie standardów w branży PR i promowanie przemian w tym sektorze. Dlatego chętnie podejmiemy tę współpracę".
Global Alliance
The Global Alliance for Public Relations and Communication Management (Globalny Sojusz na rzecz Public Relations i Zarządzania Komunikacją, http://www.globalalliancepr.org) to konfederacja najważniejszych stowarzyszeń i instytucji z dziedziny public relations i zarządzania komunikacją, reprezentująca 160 tys. specjalistów i badaczy z całego świata. Misją Global Alliance jest jednoczenie profesji PR, podnoszenie standardów zawodowych w tej branży, dzielenie się wiedzą z korzyścią dla swoich członków oraz reprezentowanie sektora public relations w interesie publicznym.
Global Alliance organizuje Światowe Forum Public Relations (http://www.worldprforum.com/), którego kolejna edycja odbędzie się w Madrycie (Hiszpania) w dniach 21 - 23 września 2014 roku.
PR Newswire
PR Newswire to wiodący dostawca narzędzi do obsługi PR i komunikacji korporacyjnej. Umożliwia klientom dystrybucję informacji i dostęp do zróżnicowanych treści za pośrednictwem mediów tradycyjnych, cyfrowych i społecznościowych, w czasie rzeczywistym i z kompleksową obsługą raportowania i monitorowania.
PR Newswire już od prawie 60 lat zajmuje się redagowaniem, optymalizacją i ukierunkowywaniem informacji i treści w oparciu o największą na świecie, wielokanałową sieć dystrybucyjną, jak również oferuje najdokładniejsze i najczęstsze aktualizacje na potrzeby dziennikarskich baz danych. Dzięki temu dysponuje globalnym zasięgiem i może obsługiwać klientów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Indii, obu Ameryk oraz regionu Azji i Pacyfiku.
PR Newswire należy do spółki UBM plc.
KONTAKT:
Anne Gregory
FCIPR, przewodnicząca Global Alliance
e-mail: a.gregory@leedsmet.ac.uk
-
Regina Pinna
Manager Global Alliance ds. Administracyjnych
e-mail: regina.pinna@usi.ch
-
Garry Durston
Dyrektor ds. komunikacji marketingowej na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki,
tel. +44-(0)207-454-5115
e-mail: garry.durston@prnewswire.co.uk
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.10.2013, 15:19 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |