Newsletter

PRAGMA INKASO SA (43/2020) Rejestracja zmian Statutu spółki Pragma Inkaso S.A.

17.12.2020, 16:04aktualizacja: 17.12.2020, 16:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący z plikiem 43/2020

Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Pragma Inkaso S.A. informuje, iż powziął informację, iż dnia 16 grudnia 2020 r. Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, zarejestrował zmianę postanowień § 6 oraz § 17 Statutu Spółki dokonaną na podstawie uchwały nr 21/2020 Zwyczajnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Spółki z dnia 12.08.2020 r.

Statut Spółki został zmieniony w ten sposób, iż treść § 6 oraz § 17 otrzymała następujące brzmienie:

§ 6

Przedmiotem przedsiębiorstwa Spółki jest prowadzenie działalności usługowej, produkcyjnej i handlowej w zakresie:

1.PKD - 47 - Handel detaliczny, z wyłączeniem handlu detalicznego pojazdami samochodowymi;

2.PKD - 46 - Handel hurtowy, z wyłączeniem handlu pojazdami samochodowymi;

3.PKD - 41 - Roboty Budowlane związane ze wznoszeniem budynków;

4.PKD - 66 - Działalność wspomagająca usługi finansowe oraz ubezpieczenia i fundusze emerytalne;

5.PKD - 68 - Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości;

6.PKD - 77 - Wynajem i dzierżawa;

7.PKD - 81 - Działalność usługowa związana z utrzymaniem porządku w budynkach i zagospodarowaniem terenów zieleni;

8.PKD - 82 - Działalność związana z administracyjną obsługą biura i pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej;

9.PKD - 96 - Pozostała indywidualna działalność usługowa;

10.PKD - 95.29.Z - Naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego;

11.PKD - 49.39.Z - Pozostały transport lądowy pasażerki, gdzie indziej niesklasyfikowany;

12.PKD - 96.09.Z - Pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana;

13.PKD - 68.10.Z - Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek;

14.PKD - 68.20.Z - Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi;

15.PKD - 68.31.Z - Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami;

16.PKD - 68.32.Z - Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie;

17.PKD - 64.99.Z - Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych;

18.PKD - 66.12.Z - Działalność maklerska związana z rynkiem papierów wartościowych i towarów giełdowych;

19.PKD - 66.19.Z - Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych;

20.PKD - 45.11.Z - Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek;

21.PKD - 45.32.Z - Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli;

22.PKD - 66.30.Z - Działalność związana z zarządzaniem funduszami;

23.PKD - 82 - Działalność związana z administracyjną obsługą biura i pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej.

§ 17

1.Rada Nadzorcza składa się z 5 (pięciu) do 7 (siedmiu) członków, powoływanych na okres wspólnej kadencji trwającej pięć lat.

2.Rada Nadzorcza powoływana i odwoływana jest przez Walne Zgromadzenie z zastrzeżeniem ustępów 3-5.

3.Dom Maklerski BDM S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej jako akcjonariusz posiada osobiste prawo do powołania i odwołania dwóch członków Rady Nadzorczej w pięcioosobowej oraz sześcioosobowej Radzie Nadzorczej, oraz trzech członków Rady Nadzorczej w siedmioosobowej Radzie Nadzorczej. Pozostałych członków Rady Nadzorczej powołuje i odwołuje Walne Zgromadzenie, z tym, że w przypadku, gdy w dniu przeprowadzenia głosowania Walnego Zgromadzenia nad powołaniem albo odwołaniem członków Rady Nadzorczej, chociażby jeden z członków Rady Nadzorczej był powołany przez Dom Maklerski BDM S.A. to Dom Maklerski BDM S.A. oraz podmioty od niego zależne w rozumieniu przepisów Kodeksu Spółek Handlowych nie biorą udziału w głosowaniu Walnego Zgromadzenia w przedmiocie powołania albo odwołania pozostałych członków Rady Nadzorczej. Dom Maklerski BDM S.A. ma prawo do powołania członków Rady Nadzorczej drugiej i kolejnych kadencji wyłącznie do czasu rozpoczęcia Walnego Zgromadzenia, którego przedmiotem będzie wybór członków Rady. W stosunku do Rady Nadzorczej pierwszej kadencji Domowi Maklerskiemu BDM S.A. przysługuje w trakcie kadencji powołanie jednego lub dwóch członków.

4.Powołanie członka Rady Nadzorczej następuje przez pisemne oświadczenie Domu Maklerskiego BDM S.A. złożone Spółce i jest skuteczne z dniem doręczenia takiego oświadczenia Spółce, chyba że z samego oświadczenia wynika późniejszy termin powołania danego członka Rady Nadzorczej.

5.Członek Rady Nadzorczej powołany przez Dom Maklerski BDM S.A. może być w każdym czasie przez Dom Maklerski BDM S.A. odwołany. Do odwołania członka Rady Nadzorczej stosuje się odpowiednio zapisy ust. 4. Walne Zgromadzenie nie posiada prawa odwołania członka Rady Nadzorczej powołanego przez Dom Maklerski BDM S.A.

6.Uprawnienie Domu Maklerskiego BDM S.A. oraz ograniczenia uprawnień Walnego Zgromadzenia wskazane w ust. 3 - 5 wygasają w dniu, w którym Dom Maklerski BDM S.A., łącznie z podmiotami zależnymi będzie posiadał akcje, uprawniające do wykonywania mniej niż 25% (dwadzieścia pięć procent) z ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu. Dom Maklerski BDM S.A. składając oświadczenie o powołaniu lub odwołaniu członka lub członków Rady Nadzorczej jest zobowiązany do dołączenia do oświadczenia potwierdzenia posiadania akcji uprawniających do wykonywania 25 % z ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu.

Pozostałe dane Spółki pozostają bez zmian. W załączeniu tekst jednolity Statutu.

Podstawa prawna: § 5 ust. 1 rozporządzenia MF z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych (...).

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.12.2020, 16:04
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii