Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jego autorem jest Maciej Danielewicz, redaktor naczelny Redakcji Ekonomicznej w Polskiej Agencji Prasowej.
"Czy dziennikarze, w tym dziennikarze ekonomiczni mają zacząć się bać o swoje miejsca pracy? Wydaje się, że nie. I wydaje się, że wprost przeciwnie - pisze red. Danielewicz. - Postęp technologiczny może wzmocnić rolę dziennikarzy, w tym dziennikarzy ekonomicznych, jednak w sposób istotny zmienia ich rolę" - zaznacza.
W wykładzie wiele miejsca poświęca warsztatowi dziennikarza ekonomicznego w obliczu rozwoju nowych technologii i mediów społecznościowych. Wyjaśnia też m.in., czy dziennikarz może wpływać na rzeczywistość gospodarczą, jaka jest rola dziennikarza agencyjnego pracującego dla rynków finansowych oraz czym jest pełna, kompleksowa informacja ekonomiczna.
Czytelnicy dowiedzą się ponadto, jakie są źródła informacji dziennikarza ekonomicznego i jakie są sposoby publikacji treści ekonomicznych.
"Dziennikarstwo jako czynnik sprawczy w polityce finansowo-ekonomicznej państwa (warsztat dziennikarza ekonomicznego, artykuły i informacje oraz ich wpływ na rynek i notowania spółek na przykładzie depesz PAP)" - tak brzmi pełny tytuł tego opracowania.
Wykład jest już dostępny na platformie e-learningowej www.pap21.pl - wystarczy się zalogować (lub zarejestrować - w przypadku braku konta).
W sobotę 22 kwietnia o godzinie 10:00 w Centrum Prasowym Polskiej Agencji Prasowej odbędzie się warsztat pogłębiający tematykę wykładu. Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Zapraszamy!
"Prasowa Akademia Pieniądza XXI" (PAP21) to szkolenie dla dziennikarzy zainteresowanych poszerzeniem wiedzy ekonomicznej. Projekt realizowany jest przez Polską Agencję Prasową we współpracy z Narodowym Bankiem Polskim. Temat każdego z dziesięciu wykładów, które systematycznie ukazują się na platformie e-learningowej, jest rozwijany podczas warsztatów w siedzibie Polskiej Agencji Prasowej w Warszawie.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.04.2017, 12:55 |
Źródło informacji | Kurier PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Znamy laureatów 19. edycji nagród Stevie® Awards w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta
Zwycięzcy najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w dziedzinie obsługi klienta i sprzedaży zostaną uhonorowani podczas ceremonii, która odbędzie się w Nowym Jorku.- 06.03.2025, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Currency One: „Finanse i emocje - odzyskaj kontrolę nad swoimi pieniędzmi” - raport na Dzień Kobiet
Wydawać się może, że decyzje finansowe podejmujemy racjonalnie. A jednak często to emocje, wzorce z dzieciństwa i schematy podświadomie wpływają na nasze zachowania i wybory. Dobra informacja jest taka, że można nauczyć się nimi zarządzać i nad nimi panować. Jak to zrobić? Między innymi tego można się dowiedzieć z raportu „Finanse i emocje - odzyskaj kontrolę nad swoimi pieniędzmi” przygotowanego specjalnie na Dzień Kobiet przez platformę Walutomat.pl.- 06.03.2025, 16:29
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Currency One
-
Image
Tara Eustace nową dyrektorką ds. możliwości handlowych i sprzedaży w Mary Kay Inc.
- 06.03.2025, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ