Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przez cały miniony weekend (27 - 28 września) na placu Defilad ustawiały się kolejki mieszkańców stolicy z torbami pełnymi odzieży. Chętni do obdarowania najuboższych warszawiaków przychodzili do specjalnie zbudowanego stanowiska FACTORY od godz. 10:00 do 20:00 zarówno w sobotę, jak i w niedzielę.
Stylowy Recykling to charytatywna akcja FACTORY, organizowana od dwóch lat w czterech miastach Polski: we Wrocławiu, w Poznaniu, Krakowie i właśnie w Warszawie. W tym roku warszawiacy zebrali prawie 5,5 tony ubrań. To ponad pięć razy więcej niż w poprzednim roku. W Stylowy Recyklingu pod Pałacem Kultury wzięło udział ok. 1 tysiąca osób. FACTORY rozdało kupony na zakupy, wartości 26 tysięcy złotych.
"W drugim roku Stylowego Recyklingu obserwujemy, jak ta charytatywna akcja zyskuje na popularności w każdym z miast. Nasi darczyńcy to osoby niemal w każdym wieku, o różnej zasobności portfela, gotowi pomagać najuboższym. FACTORY nagradza ich za to symbolicznymi kuponami na zakupy" - mówi Marta Kocik, Regional Marketing Manager z firmy NEINVER, właściciela marki FACTORY.
Za każde 2 kilogramy ubrań, mieszkańcy Warszawy otrzymywali symboliczny kupon wartości 10 zł na zakupy w centrach outlet FACTORY w Warszawie - Ursus i Annopol.
Podobne akcje wiosną tego roku odbyły się w Krakowie, we Wrocławiu i w Poznaniu. Tam 12 tysięcy osób przekazało potrzebującym łącznie 22 tony ubrań.
W tym roku, w Stylowym Recyklingu w czterech polskich miastach wzięło udział ok. 13 tysięcy osób, które przekazały potrzebującym łącznie 27,5 tony ubrań. Mieszkańcy Krakowa, Wrocławia, Poznania i Warszawy zyskali kupony na zakupy w centrach outlet FACTORY, wartości 137 tysięcy złotych.
Materiał na zlecenie: Mindset Communication Support Spółka Cywilna
KONTAKT:
Michał Wrzosek
e-mail: m.wrzosek@mindsetcs.pl
tel. kom. +48 604 790 638
-
Łukasz Kurpiewski
e-mail: l.kurpiewski@mindsetcs.pl
tel. kom. +48 607 081 637
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.09.2014, 16:01 |
Źródło informacji | Neinver Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Europe’s Largest Inaugural Tech and Startup Event Opens in Berlin as the Continent Spurs Momentum for Open Innovation and AI Leadership
Ministers and senior tech stakeholders from the European Union, Germany and the UAE inaugurate the momentous first edition of GITEX EUROPE x Ai Everything.- 21.05.2025, 16:55
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Rimini Street wprowadza Rimini Manage™ dla Dayforce
Nowa usługa firmy zapewnia obsługę wiodących rozwiązań Dayforce w dziedzinie zasobów ludzkich, zarządzania czasem oraz płac w 160 krajach, a także zarządzanie nimi i rozszerzenie ich zakresu; umożliwia zarazem ograniczenie kosztów, stanu liczbowego personelu i wyzwań operacyjnych, uwalniając tym samym zasoby klienta, aby można je było wykorzystać do innowacji i inwestycji strategicznych.- 21.05.2025, 12:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ