Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W sobotę 16 lipca w Warszawie podczas pierwszego meczu w sezonie rozegranego z Jagiellonią Białystok Karta Kibica Legii Warszawa z funkcją Cashback miała oficjalną premierę. Polski Klub, który w tym roku obchodzi swoje stulecie nawiązał współpracę, na mocy której w nadchodzących 3 latach Lyoness będzie oficjalnym sponsorem, a jej logo będzie widoczne na rękawku koszulek piłkarzy.
Jedna karta, wiele korzyści
Karta Kibica Legii Warszawa łączy funkcjonalność Karty Miejskiej (bilety na komunikacje miejską oraz zniżki w różnych obiektach miejskich) oraz Karty Cashback. Posiadacze Karty Kibica Legii Warszawa otrzymują do 5% zwrotu pieniędzy i Shopping Points za zakupy u 60000 partnerów handlowych na całym świecie, w tym 8500 w Polsce. Karta Kibica Legii Warszawa jest honorowana między innymi w marketach Carrefour - jednej z największych na świecie sieci sklepów spożywczych. Z każdym zakupem kibice robią coś dobrego dla swojego klubu - nawet 1% wartości zakupów wspiera Akademię Piłkarską Legii Warszawa.
Więcej informacji i formularz zamówienia karty można znaleźć na stronie cashback.Legia.com.
Klub z historią
Od 1916 Legia Warszawa dominuje w polskiej piłce nożnej. Klub zdobył dziesięciokrotnie tytuł Mistrza Polski, a mecze na stadionie przy Wojska Polskiego każdorazowo ogląda ponad 31000 osób. Współpraca z Lyoness otwiera zupełnie nowe możliwości dla Legii Warszawa i jej fanów.
Lyoness
Grupa Lyoness funkcjonuje na rynku pod dwoma markami: marka Lyoness obejmuje wspólnotę zakupową i program lojalnościowy skierowane do klientów, którzy chcą oszczędzać pieniądze robiąc zakupy z Lyoness oraz partnerów handlowych, którzy chcą korzystać z międzynarodowego programu lojalnościowego. Marka Lyconet skierowana jest do niezależnych przedsiębiorców, którzy chcą budować swoją własną sieć zakupową. Grupa Lyoness funkcjonuje w 47 krajach na wszystkich kontynentach. 5,3 miliona uczestników otrzymuje korzyści za zakupy u 60000 partnerów handlowych na całym świecie. Więcej informacji na www.lyoness.com.
KONTAKT:
Silvia Kelemen Weihs
Head of Public Relations
Lyoness Group AG
tel. +43 (0) 664/85 55 241
e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag
-
Rafał Pięta
General Director East Europe
Lyoness Europe AG
tel. +48 32 353 05 70
e-mail: rafal.pieta@lyoness.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.07.2016, 14:56 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ