Newsletter

Premiera Karty Kibica Legii Warszawa z funkcją Cashback

18.07.2016, 14:56aktualizacja: 18.07.2016, 14:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

prezes Legii Warszawa Bogusław Leśnodorski (lewo) i prezes Lyoness Poland Rafał Pięta
prezes Legii Warszawa Bogusław Leśnodorski (lewo) i prezes Lyoness Poland Rafał Pięta
Od początku lipca 2016 roku, kibice Legii Warszawa mogą dysponować nową Kartą Kibica Legii Warszawa z funkcją Cashback (Legia Warszawa Cashback Fan Card). Karta umożliwia czerpanie korzyści z zakupów u 60000 partnerów handlowych Lyoness na całym świecie przy jednoczesnym wspieraniu swojego klubu.

W sobotę 16 lipca w Warszawie podczas pierwszego meczu w sezonie rozegranego z Jagiellonią Białystok Karta Kibica Legii Warszawa z funkcją Cashback miała oficjalną premierę. Polski Klub, który w tym roku obchodzi swoje stulecie nawiązał współpracę, na mocy której w nadchodzących 3 latach Lyoness będzie oficjalnym sponsorem, a jej logo będzie widoczne na rękawku koszulek piłkarzy.

Jedna karta, wiele korzyści

Karta Kibica Legii Warszawa łączy funkcjonalność Karty Miejskiej (bilety na komunikacje miejską oraz zniżki w różnych obiektach miejskich) oraz Karty Cashback. Posiadacze Karty Kibica Legii Warszawa otrzymują do 5% zwrotu pieniędzy i Shopping Points za zakupy u 60000 partnerów handlowych na całym świecie, w tym 8500 w Polsce. Karta Kibica Legii Warszawa jest honorowana między innymi w marketach Carrefour - jednej z największych na świecie sieci sklepów spożywczych. Z każdym zakupem kibice robią coś dobrego dla swojego klubu - nawet 1% wartości zakupów wspiera Akademię Piłkarską Legii Warszawa.

Więcej informacji i formularz zamówienia karty można znaleźć na stronie cashback.Legia.com.

Klub z historią

Od 1916 Legia Warszawa dominuje w polskiej piłce nożnej. Klub zdobył dziesięciokrotnie tytuł Mistrza Polski, a mecze na stadionie przy Wojska Polskiego każdorazowo ogląda ponad 31000 osób. Współpraca z Lyoness otwiera zupełnie nowe możliwości dla Legii Warszawa i jej fanów.

Lyoness

Grupa Lyoness funkcjonuje na rynku pod dwoma markami: marka Lyoness obejmuje wspólnotę zakupową i program lojalnościowy skierowane do klientów, którzy chcą oszczędzać pieniądze robiąc zakupy z Lyoness oraz partnerów handlowych, którzy chcą korzystać z międzynarodowego programu lojalnościowego. Marka Lyconet skierowana jest do niezależnych przedsiębiorców, którzy chcą budować swoją własną sieć zakupową. Grupa Lyoness funkcjonuje w 47 krajach na wszystkich kontynentach. 5,3 miliona uczestników otrzymuje korzyści za zakupy u 60000 partnerów handlowych na całym świecie. Więcej informacji na www.lyoness.com.

KONTAKT:

Silvia Kelemen Weihs

Head of Public Relations

Lyoness Group AG

tel. +43 (0) 664/85 55 241

e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag

-

Rafał Pięta

General Director East Europe

Lyoness Europe AG

tel. +48 32 353 05 70

e-mail: rafal.pieta@lyoness.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 18.07.2016, 14:56
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ