Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 6 września 2023 r. /PRNewswire/ -- TUMI, czołowa międzynarodowa marka podróżniczo-lifestyle’owa, wprowadza dziś najnowszą odsłonę luksusowych zapachów dla mężczyzn, TUMI 19 Degree. Inspirowany efektywnością i precyzją legendarnej kolekcji marki 19 Degree Aluminum Collection, zapach narodził się z nienasyconego pragnienia odkrywania, designu i innowacji. TUMI 19 Degree zapewnia wyjątkowe zmysłowe doświadczenie, które pokonuje wszystkie życiowe przeciwności. Nasycony duchem naszych opatentowanych i trwałych technologii TUMI 19 Degree przesuwa granice eksploracji nowych materiałów, osiągając prawdziwą doskonałość.
„Jesteśmy zachwyceni możliwością pokazania światu zapachu TUMI 19 Degree i powiększenia naszego portfolio zapachów do siedmiu wyjątkowych propozycji - powiedział dyrektor kreatywny TUMI Victor Sanz. - Misterny design butelki odzwierciedla estetykę naszej legendarnej kolekcji podróżnej 19 Degree - harmonijne połączenie siły i płynności, doskonale dopasowane do towarzyszenia ci w każdej podróży”.
TUMI 19 Degree to śmiały zapach oparty na nutach bursztynowych, drzewnych i skórzanych, który odsłania swoją kuszącą naturę poprzez silne połączenie i skontrastowanie ze sobą wysokiej jakości składników. Emanujący wysublimowaną męskością poprzez wyrafinowane i ożywiające nuty, TUMI 19 Degree jednocześnie wyraża aurę intensywności i żywotności. Zapach rozpoczyna nuta bergamotki i tymianku zestawiona z egzotycznym i pełnym żaru krokusem, co stanowi wyraźny i natychmiastowy kontrast. Uzależniająca nuta serca wyłania się zapachami intrygującej i soczystej czarnej maliny oraz hipnotyzującego zamszu i okryta jest drzewną świeżością wody brzozowej. W miarę jak wychodzi na jaw tło zapachu, pojawiają się nuty zmysłowej skóry, która pobudza nasz węch w połączeniu z intensywnym ciepłem sandałowca i czarnego piżma, odkrywając bogaty i wciągający charakter zapachu.
Nuty zapachu TUMI 19 Degree scent
Nuty głowy: bergamotka, krokus, tymianek
Nuty serca: czarna malina, zamsz, woda brzozowa
Nuty bazy: skóra, sandałowiec, czarne piżmo
Z okazji premiery zapachu, TUMI zabiera go w światowe tournée - wraz z dziesięcioma influencerami z Nowego Jorku odbędziemy podróż do Londynu na kameralne spotkanie prasowe i przyjęcie inauguracyjne w ramach oficjalnego partnerstwa London Fashion Week.
Flakonik TUMI 19 DEGREE 100ml trafia do sprzedaży detalicznej w cenie 175 $ na stronie TUMI.com, w sklepach TUMI i u wybranych sprzedawców na całym świecie. Odwiedź stronę TUMI.com i obserwuj @TUMITravel, aby uzyskać więcej informacji.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com. TUMI i logo TUMI to zarejestrowane znaki handlowe Tumi, Inc. © 2023 Tumi, Inc.
Fragrance Group
Fragrance Group powstała jako wyłączny amerykański dystrybutor wybranej grupy prestiżowych perfum. Mamy zaszczyt posiadać licencję na perfumy marki TUMI, Christian Siriano Perfumes oraz Thalia Sodi Fragrances, jesteśmy globalnym dystrybutorem Banana Republic i amerykańskim dystrybutorem Tiziana Terenzi, Lalique Parfums, Nishane oraz Tous. Od września 2022 r. posiadamy też pierwszą własną markę perfum - MIND GAMES. Odwiedź stronę so-avant-garde.com i obserwuj @fragrancegroup na Instagramie, Facebooku i Twitterze, aby uzyskać więcej informacji.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2202191/TUMI_19_Degree_Fragrance_campaign_image.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2202192/tumi_logo__2_Logo.jpg
Źródło: TUMI
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.09.2023, 18:31 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |