Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Dla mnie wyróżnieniem była już sama nominacja, szczególnie, że została ona przyznana bardziej za działalność społeczną. Zarabiamy pieniądze, ale możemy się dzielić tym dobrem. Szczególnie w tych trudnych latach po pandemii i w czasie wojny w Ukrainie aktywnie pomagamy” – mówił Władysław Grochowski, prezes Grupy Arche.
Władysław Grochowski stwierdził, że taka nagroda to dla niego większa motywacja do jeszcze większego pomagania.
„Pomagania nigdy dosyć, bo byśmy się gdzieś zapędzili, gdybyśmy tylko zarabiali pieniądze. Takie problemy jak ubóstwo, nierówności społeczne czy wojny przypominają nam, żebyśmy się opamiętali” – powiedział.
Prezes Grupy Arche podkreślił, że nagrodę dedykuje swoim pracownikom.
„Są świetni i bardzo zaangażowani, a ja staram się im nie przeszkadzać. Na tę nagrodę zasługują pracownicy, ja bywam po prostu czasami prezesem. Potrafimy poruszać się w trudnych sytuacjach, które się zdarzają. Pandemia, wojna w Ukrainie - tego się nikt nie spodziewał” – mówił Władysław Grochowski.
Grupa Arche działa od 1991 roku. Deweloper zaczynał skromnie od jednego hotelu i domu handlowego w Siedlcach. Dzisiaj grupa posiada 17 hoteli na terenie całej Polski, które udostępniała uchodźcom z Ukrainy. Zorganizowała 12 000 noclegów, a obecnie adaptuje budynki na długoterminowe pobyty dla obywateli Ukrainy, m.in. w Warszawie, Ożarowie Mazowieckim, Konstancinie, Siedlcach i Lublinie.
IV edycja Nagrody money.pl. ma na celu wyróżnienie innowacyjne firmy i ludzi, którzy w nieschematyczny, otwarty i nowoczesny sposób patrzą na biznes i wyznaczają jego trendy. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest od 2019 roku.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 18.05.2022, 11:36 |
| Źródło informacji | PAP MediaRoom |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Jak wybrać system do automatyzacji procesów biznesowych dla dużych przedsiębiorstw i korporacji. Poradnik 2026
W 2026 roku cyfrowa transformacja w dużych organizacjach wchodzi w fazę dojrzałą. Decydenci IT i zarządy korporacji nie szukają już doraźnych narzędzi do cyfryzacji, lecz kompleksowych platform Business Process Management, które udźwigną skalę operacyjną gigantów, zachowując przy tym zwinność startupu. Jak wynika z analiz rynkowych, kluczem do sukcesu staje się technologia low-code, a liderem w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań tej klasy dla sektora enterprise jest platforma AMODIT.- 03.12.2025, 14:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Astrafox
-
Image
Eksperci: polski biometan ma wielki potencjał rozwoju i zastosowań, ale początkujący rynek potrzebuje wsparcia PAP
Polska ma jeden z największych w Europie potencjałów do zrównoważonej produkcji biometanu, który szacowany jest na 4 mld m sześc., z opcją na 8 mld m sześc. rocznie, tymczasem w kraju działa tylko jedna biometanownia, a wykorzystanie tego gazu jest symboliczne - wskazali eksperci podczas debaty zorganizowanej przez DISE Energy. Ich zdaniem bez stabilnych regulacji i wsparcia operacyjnego ze strony państwa potencjał produkcyjny biometanu może zostać zmarnowany - ze stratą dla bezpieczeństwa energetycznego kraju i skutecznej gospodarki emisjami wielu sektorów gospodarki, a w szczególności polskiego rolnictwa.- 03.12.2025, 14:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
The German advertising market is facing another year of stagnation in 2026
The JOM Group’s latest advertising market forecast shows that the continuing economic uncertainty means that companies only have limited growth potential for increasing advertising investments.- 03.12.2025, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ