Pobierz materiał i Publikuj za darmo
• Sygnowana logo PLL LOT kolekcja będzie dostępna w LOT Economy Class na rejsach rozkładowych średniego i dalekiego zasięgu.
• To kolejna zmiana na pokładach przewoźnika mająca na celu podniesienie komfortu podróży i zapewnienie jak najwyższego poziomu obsługi.
Do listy polskich marek obecnych na pokładach PLL LOT dołączył Gerlach - firma z siedzibą w Drzewicy, która towarzyszy Polakom w ich domach od ponad dwóch stuleci. Na potrzeby PLL LOT powstała specjalna kolekcja, która udoskonali serwis posiłków w klasie LOT Economy na rejsach rozkładowych średniego i dalekiego zasięgu. Sztućce są już dostępne na wybranych trasach i będą sukcesywnie uzupełniane na kolejnych odcinkach.
„W PLL LOT wychodzimy z założenia, że chwile spędzone w podróży są wyjątkowe; dostarczają nowych doświadczeń i są źródłem wspomnień na długi czas. Dlatego dokładamy starań, by zapewniać naszym pasażerom wysokiej jakości serwis pokładowy, który jest naszą wizytówką i spełnieniem obietnicy komfortu. W tym kontekście miło nam zainaugurować współpracę z marką Gerlach - kojarzoną z elegancją i obecną w polskich domach od stuleci. Wierzę, że posiłki serwowane na naszych pokładach będą teraz smakować jeszcze lepiej” - mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Nowe sztućce PLL LOT powstały w wieloetapowym procesie. Jego elementem były testy, sprawdzające odporność na zadrapania, uszkodzenia mechaniczne oraz trwałość połysku. Jednocześnie, jak wszystkie tego typu elementy zastawy wykorzystywane w serwisie lotniczym, musiały spełnić kryterium wagowe, by nie generować dużego obciążenia, a tym samym zwiększonego spalania paliwa. W efekcie powstała kolekcja z wykończonej na połysk stali bezniklowej, sygnowana logo przewoźnika. 18-procentowa zawartość chromu zapewnia odporność na korozję oraz trwałość. Pojedynczy zestaw sztućców PLL LOT waży zaledwie 58 gramów.
Wprowadzenie wielorazowych sztućców w klasie ekonomicznej jest również w zgodzie ze zobowiązaniem PLL LOT do redukcji wpływu na środowisko. Rezygnacja ze sztućców jednorazowych zmniejszy ilość odpadów z rejsów o około 18,5 ton rocznie.
„Bardzo się cieszymy, że dwie znane i cenione polskie marki, Gerlach i PLL LOT, połączyły siły i razem stworzyły ten wyjątkowy projekt. Mamy nadzieję, że dzięki dedykowanej linii sztućców >>Flight<<, jakość obsługi i komfort pasażerów będą jeszcze wyższe. Jakość to wartość, która od zawsze była dla nas priorytetem. Od wielu lat naszą misją jest ułatwianie życia w kuchni i jadalni, a teraz także podczas podróży, z czego jesteśmy bardzo dumni” - mówi Piotr Piechota, CEO Gerlach S.A.
PLL LOT i Gerlach: marki zakorzenione w polskiej tradycji
PLL LOT są jedną z najstarszych linii lotniczych na świecie i jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. W ostatnich latach przewoźnik zainicjował szereg współprac z rodzimymi firmami, takimi jak Lancerto, Krosno, czy Phenomé. Dzięki tym partnerstwom pasażerowie PLL LOT mogą doświadczać wysokiej jakości polskich produktów na pokładach samolotów, co stanowi element szerszej strategii przewoźnika, polegającej na promowaniu polskiej kultury i wzornictwa w podróżach do blisko 100 portów lotniczych na całym świecie.
Firma Gerlach od ponad 260 lat towarzyszy Polakom w kuchni i jadalni, dostarczając najwyższej jakości produkty dla domu. Łącząc wielowiekową tradycję z nowoczesnymi rozwiązaniami, marka zdobyła uznanie zarówno konsumentów, jak i branży, co potwierdzają liczne nagrody, w tym wyróżnienia prestiżowego konkursu Superbrands. Produkty Gerlach, kojarzone z wysoką jakością oraz elegancją na co dzień oraz podczas ważnych wydarzeń, obecne są w wielu polskich domach, a oferta, obejmująca sztućce i akcesoria kuchenne w ostatnich latach została znacząco poszerzona o zastawę porcelanową oraz szklaną, umacniając pozycję marki jako jednej z najbardziej rozpoznawalnych nad Wisłą.
Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Indiach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 12 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
Gerlach to polska marka z 260-letnią historią tworzenia wysokiej jakości produktów dla domu. Od wieków zachowuje stałe wartości oraz czerpie z nowoczesnych rozwiązań, popartych wysokiej jakości materiałami i wzornictwem. Dzięki temu wspólne gotowanie staje się łatwiejsze, a każda chwila spędzona razem jest wyjątkowa.
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.10.2024, 16:18 |
Źródło informacji | PLL LOT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak z SGH: Polska jest leaderem w regionie w obszarze e-usług PAP
W obszarze e-usług Polska jest leaderem w regionie - wskazuje prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak, prorektorka ds. nauki Szkoły Głównej Handlowej i członkini Rady Programowej OEES, powołując się na trzecią edycję Indeksu Wiarygodności Ekonomicznej, przygotowanego przez SGH. „Gorzej wypadamy w kwestii polityki fiskalnej i finansów publicznych. Tutaj przed nami bardzo dużo wyzwań” - uważa ekspertka.- 21.11.2024, 12:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Podsumowanie pierwszego dnia Open Eyes Economy Summit 2024
Pierwszy dzień OEES za nami. 19 listopada 2024 r. w Centrum Kongresowym ICE Kraków rozpoczęliśmy IX edycję Międzynarodowego Kongresu Ekonomii Wartości. Motyw przewodni tegorocznego wydarzenia to „Dusza Europy”.- 21.11.2024, 10:04
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej
-
Image
ORLEN przeznacza 10 mln zł na upowszechnienie aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży
Trwa ocena 2 375 wniosków o udział w programie Sportowy ORLEN, skierowanego do dziecięcych i młodzieżowych klubów sportowych z całej Polski. Spośród zgłoszeń, których liczba była dwukrotnie większa, niż oczekiwali organizatorzy, specjalna komisja ekspertów wyłoni 100 laureatów. Celem projektu jest zachęcenie młodych Polaków do uprawiania sportu. Wyniki naboru zostaną ogłoszone w grudniu br., a budżet projektu wyniesie min. 10 mln złotych.- 21.11.2024, 09:12
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: ORLEN