Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nagroda Loyalty Awards przyznawana jest przez profesjonalistów, którzy specjalizują się w zarządzaniu relacjami i budowaniu lojalności klientów. Statuetki zostały wręczone w ramach 10. Poland & CEE Customer Loyalty Summit. Jest to największe coroczne wydarzenie dedykowane społeczności lojalnościowej w Polsce.
Program lojalnościowy Costa Coffee - „Coffee Club” został nagrodzony w dwóch kategoriach: The best loyalty programme / activities in services (B2C) oraz The best new loyalty programme / activities of the year 2018.
Program lojalnościowy „Coffee Club” kierowany jest do klientów Costa Coffee. Opiera się on na nagradzaniu wirtualnymi „ziarnami” za realizowane przez nich aktywności np. zakup produktów lub polecenie programu znajomym. Mogą one zostać wymienione na kupony rabatowe czy vochery na kawę.
„Posiadane przez Motivation Direct i Ideo doświadczenie, w połączeniu ze zrozumieniem założeń naszego projektu stały się początkiem owocnej współpracy. Ich styl pracy, który nastawiony jest na szybkie rozwiązywanie problemów sprawił, że program dynamicznie się rozwija i jest pozytywnie oceniany przez klientów. Jak się okazuje, nie tylko przez nich został pozytywnie oceniony." - podsumowuje patrząc na statuetki Karol Dragan, digital & loyalty project manager w Costa Coffee Polska.
Program „Coffee Club” zaprojektowała i obsługuje firma Motivation Direct. Za wdrożenie dedykowanej platformy obsługującej program odpowiadała firma Ideo. Realizacja obejmowała między innymi migrację kont dotychczasowych klientów i ich punktów do aplikacji. Nowy mechanizm programu pozwolił na wyeliminowanie dotychczas używanych plastikowych kart. Zastosowanie zaawansowanych mechanizmów analitycznych pozwala na tworzenie bardziej dopasowanych ofert produktowych. Z kolei przeprowadzona integracja z kasami fiskalnymi daje pewność właściwie naliczanych punktów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.04.2019, 14:00 |
Źródło informacji | ideo.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ