Pobierz materiał i Publikuj za darmo

make me! to konkurs otwarty na projektantów młodego pokolenia, pozwalający na dużą swobodę tworzenia. Dedykowany wszystkim, których do procesu projektowego zapala impuls wywołany dostrzeżeniem potrzeby lub problemu. W make me! nagradzane są również projekty eksperymentujące z materiałem czy poszukujące nowych interpretacji dotychczasowych funkcji. Zgłoszone prace zostaną ocenione dwuetapowo przez jury w składzie: Agnieszka Jacobson-Cielecka, Czesława Frejlich, Boaz Katz, Szymon Hanczar, Luca Nichetto, Agata Nowotny, Mariusz Włodarczyk, Jerzy Porębski, Maurizio Burrato i Michał Piernikowski.
„Bycie członkiem jury to dla mnie najlepszy sposób, aby podejrzeć, jak wchodzący na rynek projektanci odpowiadają na nadchodzące trendy. Obserwacja projektów z lat ubiegłych pokazuje, jak wielu z nich trafnie przewidziało zapotrzebowanie rynkowe i potrzeby społeczne” - mówi Michał Piernikowski, dyrektor ŁDF.
Na podstawie przesłanych formularzy jury wybierze około 20 najlepszych projektów, które prezentowane będą w ramach festiwalu na wystawie pokonkursowej. Uroczysta gala otwarcia ŁDF z wręczeniem nagród w konkursie odbędzie się 15 maja. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie makeme.lodzdesign.com, tam również znaleźć można szczegółowe informacje na temat konkursu.
„To jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń z dziedziny projektowania w Europie. Jest niemal regułą, że finaliści poprzednich edycji stają się rozpoznawalnymi projektantami, a kontynuacje ich wyróżnionych projektów często dają początek odnoszącym sukcesy startupom” - mówi koordynatorka konkursu, Katarzyna Ludwisiak.
Oprócz prezentacji przed publicznością Łódź Design Festival, finaliści mają możliwość wygrania nagrody z puli 65000 zł. Tegoroczne nagrody to PARADYŻ AWARDS ufundowane przez mecenasa festiwalu - Ceramikę Paradyż: 1. Nagroda 30000 zł / 2. Nagroda 20000 zł / 3. Nagroda 10000 zł oraz nagroda specjalna od firmy Interprint 5000 zł.
KONTAKT:
Katarzyna Ludwisiak
tel. 534 998 542
e-mail: k.ludwisiak@lodzartcenter.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.02.2020, 16:56 |
Źródło informacji | Łódź Design Festival |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ