Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W trakcie konferencji prasowej T-Mobile ogłosił wprowadzenie jednej w pełni nielimitowanej taryfy „Po prostu”. Niespotykana wcześniej na rynku polskim propozycja operatora ma m.in. pomóc klientom skupić się na tym, co najważniejsze i wzmacniać kontakty międzyludzkie.
Taryfa jest dostępna dla nowych klientów od 25 czerwca 2025 r., natomiast obecni klienci T-Mobile mogą skorzystać z niej przy przedłużaniu umowy lub w dowolnym, dogodnym dla nich momencie.
„Jeśli nasz klient do końca roku zdecyduje się na nową taryfę to dostanie światłowód w cenie, co oznacza, że zapłaci tylko 75 złotych za telefon komórkowy i światłowód. To jest nasze nowe podejście, aby wszystko uprościć, jak to tylko możliwe” - podkreślił Andreas Maierhofer.
Badania przeprowadzone w 2024 r. przez T-Mobile na temat usług oferowanych przez operatorów telekomunikacyjnych pokazały, że nadmierne skomplikowanie ofert oraz zbyt duży nacisk na niezrozumiałe aspekty techniczne częściej odstraszają, niż zachęcają potencjalnych klientów. Aż 94 proc. konsumentów uważa, że wygoda i prostota są ważne z perspektywy doświadczeń klienta i obcowania z ofertą, 87 proc. poleci markę lub firmę oferującą wygodne i proste usługi, a 70 proc. jest gotowych zapłacić więcej za wygodne rozwiązania.
„Przez ostatnie lata w Polsce operatorzy telekomunikacyjni skupiali się na wyścigu: kto ma najtańszą ofertę, kto ma najszerszy wachlarz ofert, jak duże są w tych ofertach pakiety danych, ile gigabajtów. To już jest za nami. Przepytaliśmy wiele osób, w tym naszych klientów, co jest dla nich najważniejsze. Okazało się, że ludzie najbardziej oczekują prostoty” - powiedział prezes T-Mobile Polska.
W opinii Gorana Markovica, członka zarządu ds. rynku prywatnego w T-Mobile Polska, ludzie mają obecnie więcej opcji komunikowania się niż kiedykolwiek przedtem, co powoduje zagubienie się nie tylko w nadmiarze ofert telekomunikacyjnych, ale też w codziennym życiu, gdy problemy z porozumiewaniem się, z wyrażaniem emocji prowadzą do konfliktów i nieporozumień.
„Nasza oferta to bardziej stymulowanie ludzi, aby nie myśleli o telekomunikacji jako o czymś, co komplikuje życie. Prosta, zrozumiała oferta może uprościć to, co nasza branża przez lata bardzo skomplikowała. Ideą taryfy >>Po prostu<< było zapewnienie klientom pewnego rodzaju wolności, dotyczącej tego, że wiedzą ile i za co płacą, bo to tworzy zaufanie. Wierzę, że właśnie zaufanie jest podstawą dobrej komunikacji” - zaznaczył Goran Markovic.
Alexander Jenbar, członek zarządu ds. technologii i innowacji w T-Mobile Polska wskazał, że firma inwestuje w rozwój sieci telekomunikacyjnej: już ponad połowa populacji Polski może korzystać z superszybkiego Internetu 5G Bardziej, a najwyższą prędkość sieci potwierdzają nagrody w rankingach prowadzonych przez Ooklę czy SpeedTEST.pl. RF Benchmark wyróżnił T-Mobile za najwyższy wzrost prędkości w 5G, a Komputer Świat przyznał nagrodę dla operatora oferującego najlepszej jakości dostęp do internetu mobilnego.
„W ostatnim czasie nie tylko jako pierwszy operator w Polsce poinformowaliśmy o uruchomieniu ponad 4000 stacji oferujących najszybsze 5G, działające w oparciu o pasmo C (5G Bardziej,) ale także finalizujemy proces modernizacji sprzętu na naszych stacjach, zwiększamy zasięg sieci LTE, a dzięki pozyskaniu w ostatniej aukcji nowych zasobów w paśmie 800 MHz, także jej pojemność” - powiedział Alexander Jenbar.
Szczegółowe informacje na ten temat taryfy Po prostu znajdują się na stronie www.t-mobile.pl.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 27.06.2025, 16:57 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |