Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki działającej pod firmą PROTEKTOR Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie ("Spółka"), niniejszym przekazuje wstępne szacunkowe wyniki Grupy Kapitałowej Spółki za trzy kwartały narastająco 2019 r.:
- przychody ze sprzedaży: 75,4 mln zł;
- EBITDA: 6,3 mln zł;
- zysk netto: 0,1 mln zł.
Spółka podkreśla, że powyższe dane są nadal w trakcie weryfikacji, w związku z czym powyższe kwoty mogą ulec zmianie. Ostateczne wyniki zostaną zaprezentowane do wiadomości publicznej w rozszerzonym skonsolidowanym raporcie kwartalnym za III kwartał 2019 roku, którego publikacja planowo nastąpi 29 listopada 2019 r.
Mając na uwadze powyższe wstępne skonsolidowane wyniki finansowe, a także uzyskane od podmiotów z Grupy informacje na temat projekcji kształtowania się zakładanych planów inwestycyjnych, wystąpiła potrzeba odwołania obecnej Strategii Rozwoju Spółki na lata 2018 - 2023, o której Spółka informowała w raporcie bieżącym nr 29/2018 z dnia 27 czerwca 2018 r. Intencją Spółki jest opracowanie w I kwartale 2020 r. nowej strategii, która będzie opierać się na modelu biznesowym umożliwiającym zrównoważony rozwój Grupy Kapitałowej, przy jednoczesnym wzmocnieniu jej pozycji konkurencyjnej na europejskim rynku obuwniczym. Nowa strategia będzie w lepszy sposób odzwierciedlać zmiany w otoczeniu biznesowym, w którym działa Grupa Kapitałowa PROTEKTOR.
Jednocześnie Zarząd informuje, iż niezwłocznie po opracowaniu nowej strategii Spółki oraz zatwierdzeniu przez Radę Nadzorczą, przekaże ją do publicznej wiadomości w formie raportu bieżącego.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.11.2019, 17:54 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |