Newsletter

Przełomowe rozpoczęcie kampanii marek BOSS i HUGO - prawie 2 miliardy wyświetleń w ciągu jednego dnia

01.02.2022, 09:04aktualizacja: 01.02.2022, 09:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

HUGO BOSS
HUGO BOSS

METZINGEN, Niemcy, 1 lutego 2022 r. /PRNewswire/ -- Zgodnie z nową strategią wzrostu marka HUGO BOSS z sukcesem rozpoczęła proces odświeżenia wizerunku. W dniu 26 stycznia równocześnie uruchomiła dwie gwiazdorskie ogólnoświatowe kampanie dla marek BOSS i HUGO. W ciągu jednego dnia obie akcje uzyskały zasięg 1,9 miliarda wyświetleń i 75 milionów odsłon w mediach społecznościowych - co jest rekordowym wynikiem dla firmy.

W ramach światowej strategii #BeYourOwnBOSS występują takie sławy jak modelki Kendall Jenner, Hailey Bieber i Joan Smalls, raper Future, gwiazda TikTok Khaby Lame, piosenkarz i aktor Lee Minho, zawodowy bokser Anthony Joshua, mistrz tenisa Matteo Berrettini i biegaczka Alica Schmidt. Z całej obsady to Lee Minho okazał się najbardziej uwielbianym przez publiczność talentem pod względem zaangażowania w mediach społecznościowych na całym świecie.

Dzięki aktywizacji we wszystkich punktach styczności z konsumentem, na czele z niesamowitą mobilizacją cyfrową w dniu premiery przez ponad 200 artystów, którzy zamieścili swoje osobiste historie BOSS na Instagramie, Weibo, Red i WeChat ze zdjęciami samych siebie noszących charakterystyczną bluzę BOSS, wywołano ogromny cyfrowy rozgłos na całym świecie.

Międzynarodowa kampania #HowDoYouHUGO, z udziałem top modelki Adut Akech, raperów Big Matthew, SAINt JHN i tancerki Maddie Ziegler, jest realizowana we wszystkich kanałach, ze szczególnym uwzględnieniem TikToka, gdzie wyzwanie taneczne generuje dodatkowy ruch i powoduje zwiększone uczestnictwo na platformie. Wyzwanie #HowDoYouHUGO, którego choreografem jest twarz marki Big Matthew oraz twórca TikToka, Vik White, wspomagane jest przez 60 twórców. Ponadto w ramach projektu powstały różne warstwy treści społecznościowych związanych ze światem tańca i muzyki. W ciągu pierwszego dnia popularność marki na koncie wzrosła o 30%.

Ponadto wznowienie działalności miało znaczący wpływ na flagowy sklep internetowy hugoboss.com, który w znacznym stopniu skorzystał z sukcesu kampanii. Międzynarodowy ruch internetowy na hugoboss.com wzrósł ponad dwukrotnie, osiągając rekordowy poziom, natomiast sygnowana bluza z kapturem BOSS niemalże wyprzedała się całkowicie, osiągając status najlepiej sprzedającego się modelu w historii firmy.

Sukces tych dwóch akcji jest widoczny we wszystkich KPI osiągniętych w pierwszym dniu oraz czyni je najbardziej udanymi w historii HUGO BOSS:

· 1,9 miliarda wyświetleń dla obu kampanii;
· 75 milionów interakcji we wszystkich kanałach mediów społecznościowych;
· Społecznościowe zaangażowanie wzrosło o 84% na Instagramie BOSS;
· #HowDoYouHUGO - 367 milionów wyświetleń wyzwania na TikToku;
· Liczba obserwujących HUGO na TikToku wzrosła o 30%.

Dzięki takim kreatywnym i społecznościowym działaniom firma HUGO BOSS zaprezentowała nieoczekiwaną i zupełnie nową tożsamość dla swoich marek, wzmocniła pozycję we wszystkich kanałach cyfrowych i dotarła do nowych i młodszych grup docelowych, takich jak pokolenie Z i millenialsi. Jest to największy kamień milowy w realizacji strategii wzrostu CLAIM 5, mającej na celu rozwój marek i uczynienie z klientów fanów.

Zdjęcie o wysokiej rozdzielczości można pobrać tutaj: https://galleries.launchmetrics.com/p/hugoboss-production/showrooms/61f3cd50912b69000922f578.

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1736162/BOSS_LEEMINHO.jpg    

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1734005/HUGOBOSS_Logo.jpg 

Źródło: HUGO BOSS

KONTAKT:

e-mail: press@hugoboss.com 

GROUP.HUGOBOSS.COM
TWITTER: @HUGOBOSS
LINKEDIN: HUGO BOSS

Źródło informacji: PR Newswire

UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.02.2022, 09:04
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ