Pobierz materiał i Publikuj za darmo
METZINGEN, Niemcy, 1 lutego 2022 r. /PRNewswire/ -- Zgodnie z nową strategią wzrostu marka HUGO BOSS z sukcesem rozpoczęła proces odświeżenia wizerunku. W dniu 26 stycznia równocześnie uruchomiła dwie gwiazdorskie ogólnoświatowe kampanie dla marek BOSS i HUGO. W ciągu jednego dnia obie akcje uzyskały zasięg 1,9 miliarda wyświetleń i 75 milionów odsłon w mediach społecznościowych - co jest rekordowym wynikiem dla firmy.
W ramach światowej strategii #BeYourOwnBOSS występują takie sławy jak modelki Kendall Jenner, Hailey Bieber i Joan Smalls, raper Future, gwiazda TikTok Khaby Lame, piosenkarz i aktor Lee Minho, zawodowy bokser Anthony Joshua, mistrz tenisa Matteo Berrettini i biegaczka Alica Schmidt. Z całej obsady to Lee Minho okazał się najbardziej uwielbianym przez publiczność talentem pod względem zaangażowania w mediach społecznościowych na całym świecie.
Dzięki aktywizacji we wszystkich punktach styczności z konsumentem, na czele z niesamowitą mobilizacją cyfrową w dniu premiery przez ponad 200 artystów, którzy zamieścili swoje osobiste historie BOSS na Instagramie, Weibo, Red i WeChat ze zdjęciami samych siebie noszących charakterystyczną bluzę BOSS, wywołano ogromny cyfrowy rozgłos na całym świecie.
Międzynarodowa kampania #HowDoYouHUGO, z udziałem top modelki Adut Akech, raperów Big Matthew, SAINt JHN i tancerki Maddie Ziegler, jest realizowana we wszystkich kanałach, ze szczególnym uwzględnieniem TikToka, gdzie wyzwanie taneczne generuje dodatkowy ruch i powoduje zwiększone uczestnictwo na platformie. Wyzwanie #HowDoYouHUGO, którego choreografem jest twarz marki Big Matthew oraz twórca TikToka, Vik White, wspomagane jest przez 60 twórców. Ponadto w ramach projektu powstały różne warstwy treści społecznościowych związanych ze światem tańca i muzyki. W ciągu pierwszego dnia popularność marki na koncie wzrosła o 30%.
Ponadto wznowienie działalności miało znaczący wpływ na flagowy sklep internetowy hugoboss.com, który w znacznym stopniu skorzystał z sukcesu kampanii. Międzynarodowy ruch internetowy na hugoboss.com wzrósł ponad dwukrotnie, osiągając rekordowy poziom, natomiast sygnowana bluza z kapturem BOSS niemalże wyprzedała się całkowicie, osiągając status najlepiej sprzedającego się modelu w historii firmy.
Sukces tych dwóch akcji jest widoczny we wszystkich KPI osiągniętych w pierwszym dniu oraz czyni je najbardziej udanymi w historii HUGO BOSS:
· 1,9 miliarda wyświetleń dla obu kampanii;
· 75 milionów interakcji we wszystkich kanałach mediów społecznościowych;
· Społecznościowe zaangażowanie wzrosło o 84% na Instagramie BOSS;
· #HowDoYouHUGO - 367 milionów wyświetleń wyzwania na TikToku;
· Liczba obserwujących HUGO na TikToku wzrosła o 30%.
Dzięki takim kreatywnym i społecznościowym działaniom firma HUGO BOSS zaprezentowała nieoczekiwaną i zupełnie nową tożsamość dla swoich marek, wzmocniła pozycję we wszystkich kanałach cyfrowych i dotarła do nowych i młodszych grup docelowych, takich jak pokolenie Z i millenialsi. Jest to największy kamień milowy w realizacji strategii wzrostu CLAIM 5, mającej na celu rozwój marek i uczynienie z klientów fanów.
Zdjęcie o wysokiej rozdzielczości można pobrać tutaj: https://galleries.launchmetrics.com/p/hugoboss-production/showrooms/61f3cd50912b69000922f578.
Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1736162/BOSS_LEEMINHO.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1734005/HUGOBOSS_Logo.jpg
Źródło: HUGO BOSS
KONTAKT:
e-mail: press@hugoboss.com
GROUP.HUGOBOSS.COM
TWITTER: @HUGOBOSS
LINKEDIN: HUGO BOSS
Źródło informacji: PR Newswire
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.02.2022, 09:04 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |