Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZANGHAJ, 12 kwietnia 2018 /PRNewswire/ - Pierwsza minister Szkocji Nicola Sturgeon zorganizowała spotkanie z właścicielem sieci domów towarowych House of Fraser i prezesem spółki Sanpower Group Yuanem Yafei. Spotkanie odbyło się w Szanghaju dnia 12 kwietnia w trakcie wizyty minister w Szkocji, której celem było zacieśnienie współpracy w zakresie eksportu, turystyki i nauki.
Yuan Yafei z zadowoleniem przyjął spotkanie z pierwszą minister Sturgeon i uznał je za szansę na podkreślenie szkockiego dziedzictwa sieci House of Fraser przy obchodach 25. rocznicy założenia spółki Sanpower. Wśród tematów poruszonych na spotkaniu znalazły się inwestycje spółki Sanpower w nowatorski handel i opiekę zdrowotną, a także aspiracje Yuana Yafei w zakresie wprowadzenia biotechnologicznej firmy Dendreon specjalizującej się w immunoterapii do Wielkiej Brytanii.
„Szkocja jest centralnym elementem historii sieci House of Fraser. Ta kultowa marka powstała w Glasgow w 1849 roku, a w 2005 roku zakupiła równie kultową firmę Jenners of Edinburgh założoną już w 1838 roku. Jednym z moich głównych celów strategicznych związanych z nabyciem sieci House of Fraser w roku 2014 było umożliwienie Sanpower wyciągnięcia lekcji z dziedzictwa handlowego sieci, która cieszy się uznaniem na całym świecie już od 169 lat” - dodał przewodniczący Yuan po spotkaniu.
„Jak już mówiłem pierwszej minister Sturgeon, jesteśmy dumni z tego, że możemy wnieść wkład w rozwój i dobrą passę Szkocji poprzez cztery domy towarowe House of Fraser na terenie kraju. Znany sklep w Glasgow jest naszym najbardziej dochodowym oddziałem na całym świecie. Bardzo cieszymy się także z tego, że możemy wykorzystać dziedzictwo sieci House of Fraser jako międzynarodowej marki do zasilenia działalności handlowej, opieki zdrowotnej i technologicznej, którą rozwijamy w Sanpower Group już od 25 lat” - dodał przewodniczący.
„To właśnie dlatego kontynuujemy inwestycje w transformację działalności House of Fraser tak, aby móc odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klientów i zapewnić przyszłość działalności pełną sukcesów” - nadmienił Yuan.
„Podzieliłem się z pierwszą minister planami transformacji sieci House of Fraser. Ambitny program zmian umożliwi House of Fraser udzielenie odpowiedzi na ewoluujące trendy konsumenckie. Całkowicie popieramy plany House of Fraser dotyczące odświeżenia marki” - dodał przewodniczący.
„Z przyjemnością spotkałam się z Yuanem Yafei w trakcie wizyty w Szanghaju. Była to dobra okazja do zapytania o plany Sanpower co do inwestycji w Szkocji” - skomentowała pierwsza minister Nicola Sturgeon.
Spotkanie przewodniczącego Yuana z Nicolą Sturgeon nastąpiło zaledwie w trzy tygodnie po dyskusji z sekretarzem handlu Liamem Foxem, w trakcie której firma Sanpower potwierdziła długofalowe zobowiązanie co do rozwijania marki House of Fraser.
SANPOWER GROUP
Sanpower Group Co., Ltd. to chińska wielonarodowa spółka holdingowa specjalizująca się w opracowywaniu nowatorskich usług w ośmiu sektorach: opieka zdrowotna, domy towarowe, technologia konsumencka, kultura i rozrywka, usługi finansowe, produkcja z wykorzystaniem zaawansowanych technologii, zarządzanie danymi oraz zarządzanie nieruchomościami.
Spółką Sanpower Group zarządza przewodniczący Yuan Yafei, przedsiębiorca, który założył firmę w 1993 roku i osiągnął wiele sukcesów. Grupa ma pakiety kontrolne w ponad 100 spółkach zależnych i zatrudnia 120 000 pracowników na całym świecie, w tym 40 000 poza granicami Chin.
Firma Sanpower Group świętuje w roku 2018 swoją 25 rocznicę powstania, upamiętniając założenie spółki w roku 1993 przez przewodniczącego i przedsiębiorcę Yuana Yafei.
Źródło: Sanpower Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.04.2018, 10:42 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |