Pobierz materiał i Publikuj za darmo

16 września zakończyła się jedenasta edycja Targów EXPO-GAS w Kielcach. W tym roku po raz drugi swoje stoisko na targach prezentowała Polska Spółka Gazownictwa. Cieszyło się ono nie tylko dużym zainteresowaniem zwiedzających, ale również zostało uznane za najlepsze stoisko targowe przez komisję pod przewodnictwem prezesa zarządu Targów Kielce dr. Andrzeja Mochonia. Stoisko PSG zostało docenione za oryginalność i nowoczesność.
To drugie z rzędu targi, podczas których komisja konkursowa doceniła stoisko PSG. Na poprzednich, które odbyły się w 2019 roku, przyznane zostało PSG wyróżnienie za „atrakcyjny i nowoczesny styl wystąpienia targowego”.
Medal za stoisko nie był jedyną nagrodą, jaką otrzymała Polska Spółka Gazownictwa podczas tegorocznych targów EXPO-GAS. Uznanie jury zyskał także Portal Przyłączeniowy. System, który w przyjazny i atrakcyjny sposób pozwala na złożenie wniosków o przyłączenie do sieci gazowej przez internet, uzyskał najwyższą nagrodę za produkt w kategorii „Usługi”. Komisja konkursowa doceniła go za innowacyjność. Od jego uruchomienia w marcu 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. wpłynęło tym kanałem ponad 120 tys. wniosków od klientów spółki. Oznacza to, że średnio co czwarty wniosek jest składany za pośrednictwem portalu.
Źródło informacji: Polska Spółka Gazownictwa
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.09.2021, 11:39 |
Źródło informacji | Polska Spółka Gazownictwa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Odzyskiwanie należności w sektorze ubezpieczeń
Nieuregulowane płatności stanowią istotny problem w sektorze ubezpieczeniowym oraz czynnik, który może mieć negatywny wpływ na cash flow. Dlatego warto zapoznać się z możliwymi narzędziami windykacji miękkiej - tak, aby zwiększyć odzyskiwalność zaległych kwot, a jednocześnie zoptymalizować ten proces. Oto możliwe rozwiązania.- 20.05.2025, 15:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
-
Image
„Hydrate for Great Moments” - nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.- 20.05.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ