Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Konsultacje trwały od 18 grudnia 2020 roku do 15 lutego 2021 roku. Jak mówił Grzegorz Puda, były to były pierwsze konsultacje społeczne, kolejne - po zmianach w projekcie - przewidywane są w maju – czerwcu 2021 roku.
Gotowy projekt zostanie przedłożony do zaopiniowania przez Komitet Monitorujący realizację Planu, we wrześniu 2021 roku. Następnie zostanie przedstawiony Radzie Ministrów i ostatecznie trafi do akceptacji Komisji Europejskiej. Przewidywany termin przekazania dokumentu do zatwierdzenia KE to listopad 2021 roku. Proces negocjacji prawdopodobnie zakończy się w maju 2022 roku - poinformował minister podczas wideokonferencji.
Minister zwrócił uwagę, że prace dotyczące Planu Strategicznego skupią się głownie na rozwiązaniach, które umożliwią wsparcie gospodarstw rodzinnych; szerokorozumianym dobrostanem zwierząt - jest to jeden z potencjalnych ekoprogramów oraz na sprawach dotyczących wymiana pokoleniowej tj. przygotowaniu takich rozwiązań, które zachęcą młodych rolników do przejmowania gospodarstw, a jednocześnie dadzą alternatywę ich rodzicom.
Szef resortu rolnictwa zaznaczył, że biorąc pod uwagę duże zainteresowanie konsultacjami dot. Planu na stronie internetowej resortu pozostanie "aktywna ankieta internetowa" za pomocą której będzie można dzielić swoimi pomysłami, na kolejnych etapach prac nad dokumentem strategicznym. (PAP)
autorka: Anna Wysoczańska
awy/ drag/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.02.2021, 16:50 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
„Wybór profesjonalistów” - rusza ogólnopolska kampania sieci MOYA
Anwim S.A., właściciel marki MOYA - trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce - startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór profesjonalistów”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki MOYA jako dostawcy najwyższej jakości paliw, z których korzystają profesjonaliści - kierowcy, ratownicy i służby niosące pomoc innym każdego dnia.- 05.06.2025, 13:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Anwim
-
Image
Demko Home: Meble Okmed Demko wprowadza nową markę detaliczną z okazji 35-lecia
- 05.06.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: „MEBLE-OKMED” Demko Spółka Jawna
-
Image
VeloBank na EKF 2025: chcemy rozszerzyć współpracę z klientami zamożnymi PAP
Nabycie części detalicznej Citi Handlowego przez VeloBank jest naturalną konsekwencją strategii VeloBanku. Mamy dobrze rozwinięte finansowanie klienta detalicznego w kwestii pożyczek gotówkowych czy kredytów hipotecznych. Natomiast elementem, który chcieliśmy mocniej rozszerzyć, jest współpraca z klientami zamożnymi – podkreślił prezes zarządu VeloBanku Adam Marciniak podczas Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie.- 05.06.2025, 12:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ