Newsletter

"Puls Biznesu": Reklama rozkwita w sieci

30.07.2014, 08:23aktualizacja: 30.07.2014, 08:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W tym roku wydatki firm na promocję wyraźnie przesuną się z tradycyjnych kanałów do internetu – pisze "Puls Biznesu".

Większość krajowych agencji marketingowych, interaktywnych, reklamowych, domów mediowych itp. kieruje się w stronę internetu jako kanału reklamy.

78 proc. takich respondentów zadeklarowało bowiem, że wydatki ich klientów na promocję w sieci zostaną w 2014 r. zwiększone i odbędzie się to kosztem innych kanałów – wynika z badania firmy Praktycy.com dla Sociomantic Labs.

Tym samym Polska podąża za trendami światowymi.

W USA reklama internetowa już wyprzedziła prasową, a według prognoz w 2018 r. ma również prześcignąć telewizyjną – wskazuje Maciej Wyszyński, szef Sociomantic Labs na Europę Centralną i Wschodnią. Jak wyjaśnia, dzieje się tak m.in. za sprawą rosnącej popularności urządzeń mobilnych. (PAP)

rda/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.07.2014, 08:23
Źródło informacji Media
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ