Newsletter

"Puls Biznesu": Reklama rozkwita w sieci

30.07.2014, 08:23aktualizacja: 30.07.2014, 08:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W tym roku wydatki firm na promocję wyraźnie przesuną się z tradycyjnych kanałów do internetu – pisze "Puls Biznesu".

Większość krajowych agencji marketingowych, interaktywnych, reklamowych, domów mediowych itp. kieruje się w stronę internetu jako kanału reklamy.

78 proc. takich respondentów zadeklarowało bowiem, że wydatki ich klientów na promocję w sieci zostaną w 2014 r. zwiększone i odbędzie się to kosztem innych kanałów – wynika z badania firmy Praktycy.com dla Sociomantic Labs.

Tym samym Polska podąża za trendami światowymi.

W USA reklama internetowa już wyprzedziła prasową, a według prognoz w 2018 r. ma również prześcignąć telewizyjną – wskazuje Maciej Wyszyński, szef Sociomantic Labs na Europę Centralną i Wschodnią. Jak wyjaśnia, dzieje się tak m.in. za sprawą rosnącej popularności urządzeń mobilnych. (PAP)

rda/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.07.2014, 08:23
Źródło informacji Media
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ