Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO, 8 stycznia 2018 r. /PRNewswire/ - Firma Quantcast, największa na świecie platforma zachowań publiczności w otwartym internecie na bazie sztucznej inteligencji, ogłosiła dziś mianowanie Roba Horlera na stanowisko głównego dyrektora operacyjnego ze skutkiem natychmiastowym. Obowiązki Horlera na nowo utworzonym stanowisku obejmą nadzór i przywództwo nad globalnymi operacjami handlowymi, w tym oddziałami sprzedaży i usług, wraz z przygotowaniami firmy do kolejnego etapu rozwoju. Pracując w biurze firmy w Nowym Jorku, Horler będzie podlegał bezpośrednio pod głównego dyrektora wykonawczego i założyciela firmy Quantcast Konrada Feldmana i dołączy do zespołu przywódców wykonawczych. Horler zajmie także stanowisko w zarządzie firmy Quantcast.
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/625420/Quantcast_Robert_Horler.jpg
Cieszący się poważaniem w branży Horler zajmował wyższe stanowiska dyrektorskie w różnych działach firmy Dentsu Aegis Network w ciągu ostatnich 19 lat. Na ostatnim stanowisku pracował jako główny dyrektor wykonawczy oddziału firmy Dentsu Aegis U.S., który pod jego przywództwem znacznie się rozrósł, podwajając obroty przez pozyskanie nowych klientów i fuzje szczególnie nakierowane na zwiększenie możliwości firmy w zakresie danych i nowych technologii. W 2016 r. oddział Dentsu Aegis U.S. nabył siedem amerykańskich spółek, w tym Accordant, Cardinal Path i Merkle.
Przed objęciem stanowiska dyrektora wykonawczego w Dentsu Aegis U.S. w 2015 r. Horler zajmował stanowiska dyrektorskie w Dentsu Aegis Network na północną Europę i Aegis Media U.K. W 2004 roku Horler założył firmę Difiiniti, która szybko stała się jedną z największych niezależnych firm planowania i nabywania zasobów cyfrowych w Wielkiej Brytanii, a następnie stała się częścią sieci iProspect w 2009 r. Horler początkowo dołączył do Dentsu Aegis Network jako partner zarządzający Carat Interactive w roku 2000.
„Rob łączy w sobie tak rzadko występujące razem umiejętności strategiczne i techniczne. W ciągu 25 lat kariery wykazał się dogłębnym zrozumieniem wpływu nowych technologii na marketing i wyzwania stojące przed markami w zakresie wzrostu - skomentował Feldman. - Biorąc pod uwagę zakres jego praktycznego doświadczenia w zakresie doradzania klientom, zarządzania globalnymi organizacjami działającymi na dużą skalę i rozwoju talentu i zespołów, bardzo cieszę się z tego, że dołącza do Quantcast. Razem możemy jeszcze lepiej wspierać marki na drodze do wzrostu w epoce sztucznej inteligencji” - podsumował dyrektor.
„Pracowałem z Konradem i zespołem Quantcast wielokrotnie w minionych latach i zawsze duże wrażenie robił na mnie talent i rozwiązania technologiczne firmy. Od jej założenia w 2006 roku firma jest prawdziwym pionierem i ma rękę na pulsie, jeżeli chodzi o otwarty internet. Łącząc dane pozyskiwane bezpośrednio od firm, samodopasowujące modele predykcyjne i najnowocześniejsze rozwiązania sztucznej inteligencji, firma Quantcast jest w posiadaniu największego wykresu zachowań konsumentów, który pomaga klientom w pozyskiwaniu nowych nabywców ich produktów i usług, co przekłada się na stopniowy rozwój - skomentował sam Rob Horler. - Kiedy jedni twierdzą, że to tylko puste, modne słowo, sztuczna inteligencja będzie zdecydowanie najważniejszym i najbardziej przełomowym osiągnięciem technologicznym XXI wieku. Zmieni każdą interakcję z klientem, w każdej firmie w każdej branży. Z przyjemnością dołączam do zespołu i nie mogę doczekać się wsparcia ekosystemu marketingowego w wykorzystaniu uczenia maszynowego do wprowadzenia zmian w tym, jak uczy się ludzkość” - dodał nowy dyrektor.
O Quantcast
Firma Quantcast wspiera marki w rozwoju w epoce sztucznej inteligencji. Tworzymy system inteligencji na potrzeby ekosystemu marketingowego po to, aby umożliwić klientom lepsze, szybsze i skuteczniejsze interakcje z konsumentami. Od 2006 roku pracujemy nad Q, czyli największą na świecie platformą zachowań publiczności w otwartym internecie na bazie sztucznej inteligencji. Dziś platforma może przedstawić w formie liczbowej ponad 100 milionów miejsc docelowych w sieci i na urządzeniach mobilnych. Łącząc dane pozyskiwane bezpośrednio od firm, samodopasowujące modele predykcyjne i zintegrowaną optymalizację sztucznej inteligencji, platforma Q ciągle buduje wykres zachowań konsumentów w oparciu o uczenie maszynowe, tym samym zapewniając markom wgląd w to, co w danej chwili dzieje się w internecie. Platforma Q zasila rozwiązanie Quantcast Intelligence Cloud będące pakietem analityki publiczności, kierowania i pomiarów w celu lepszego zrozumienia, wywarcia wpływu, konwersji i mierzenia doświadczeń konsumentów. Marketerzy, agencje, firmy consultingowe i wydawcy korzystają z rozwiązania Quantcast Intelligence Cloud w celu pozyskiwania nowych klientów, napędzania stopniowego wzrostu i realizacji celów biznesowych. Jako globalna spółka technologiczna, firma Quantcast prowadzi działalność w 10 krajach, a swoją siedzibę ma w San Franciso. Więcej informacji można znaleźć na stronie quantcast.com.
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/625425/Quantcast_Logo.jpg
Źródło:Quantcast
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.01.2018, 09:56 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |