Newsletter

Quantcast mianuje Roberta Horlera na stanowisko głównego dyrektora operacyjnego

09.01.2018, 09:56aktualizacja: 09.01.2018, 09:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Starszy dyrektor Dentsu Aegis Network z 19-letnim doświadczeniem na tej rangi stanowiskach dołączy do kadry zarządzającej i zarządu firmy Quantcast w celu wsparcia firmy w dążeniach do poszerzenia zasięgu na skalę globalną wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na rozwiązania firmy w zakresie analityki, kierowania i pomiarów na bazie sztucznej inteligencji.

SAN FRANCISCO, 8 stycznia 2018 r. /PRNewswire/ - Firma Quantcast, największa na świecie platforma zachowań publiczności w otwartym internecie na bazie sztucznej inteligencji, ogłosiła dziś mianowanie Roba Horlera na stanowisko głównego dyrektora operacyjnego ze skutkiem natychmiastowym. Obowiązki Horlera na nowo utworzonym stanowisku obejmą nadzór i przywództwo nad globalnymi operacjami handlowymi, w tym oddziałami sprzedaży i usług, wraz z przygotowaniami firmy do kolejnego etapu rozwoju. Pracując w biurze firmy w Nowym Jorku, Horler będzie podlegał bezpośrednio pod głównego dyrektora wykonawczego i założyciela firmy Quantcast Konrada Feldmana i dołączy do zespołu przywódców wykonawczych. Horler zajmie także stanowisko w zarządzie firmy Quantcast.

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/625420/Quantcast_Robert_Horler.jpg

Cieszący się poważaniem w branży Horler zajmował wyższe stanowiska dyrektorskie w różnych działach firmy Dentsu Aegis Network w ciągu ostatnich 19 lat. Na ostatnim stanowisku pracował jako główny dyrektor wykonawczy oddziału firmy Dentsu Aegis U.S., który pod jego przywództwem znacznie się rozrósł, podwajając obroty przez pozyskanie nowych klientów i fuzje szczególnie nakierowane na zwiększenie możliwości firmy w zakresie danych i nowych technologii. W 2016 r. oddział Dentsu Aegis U.S. nabył siedem amerykańskich spółek, w tym Accordant, Cardinal Path i Merkle.

Przed objęciem stanowiska dyrektora wykonawczego w Dentsu Aegis U.S. w 2015 r. Horler zajmował stanowiska dyrektorskie w Dentsu Aegis Network na północną Europę i Aegis Media U.K. W 2004 roku Horler założył firmę Difiiniti, która szybko stała się jedną z największych niezależnych firm planowania i nabywania zasobów cyfrowych w Wielkiej Brytanii, a następnie stała się częścią sieci iProspect w 2009 r. Horler początkowo dołączył do Dentsu Aegis Network jako partner zarządzający Carat Interactive w roku 2000.

„Rob łączy w sobie tak rzadko występujące razem umiejętności strategiczne i techniczne. W ciągu 25 lat kariery wykazał się dogłębnym zrozumieniem wpływu nowych technologii na marketing i wyzwania stojące przed markami w zakresie wzrostu - skomentował Feldman. - Biorąc pod uwagę zakres jego praktycznego doświadczenia w zakresie doradzania klientom, zarządzania globalnymi organizacjami działającymi na dużą skalę i rozwoju talentu i zespołów, bardzo cieszę się z tego, że dołącza do Quantcast. Razem możemy jeszcze lepiej wspierać marki na drodze do wzrostu w epoce sztucznej inteligencji” - podsumował dyrektor.

„Pracowałem z Konradem i zespołem Quantcast wielokrotnie w minionych latach i zawsze duże wrażenie robił na mnie talent i rozwiązania technologiczne firmy. Od jej założenia w 2006 roku firma jest prawdziwym pionierem i ma rękę na pulsie, jeżeli chodzi o otwarty internet. Łącząc dane pozyskiwane bezpośrednio od firm, samodopasowujące modele predykcyjne i najnowocześniejsze rozwiązania sztucznej inteligencji, firma Quantcast jest w posiadaniu największego wykresu zachowań konsumentów, który pomaga klientom w pozyskiwaniu nowych nabywców ich produktów i usług, co przekłada się na stopniowy rozwój - skomentował sam Rob Horler. - Kiedy jedni twierdzą, że to tylko puste, modne słowo, sztuczna inteligencja będzie zdecydowanie najważniejszym i najbardziej przełomowym osiągnięciem technologicznym XXI wieku. Zmieni każdą interakcję z klientem, w każdej firmie w każdej branży. Z przyjemnością dołączam do zespołu i nie mogę doczekać się wsparcia ekosystemu marketingowego w wykorzystaniu uczenia maszynowego do wprowadzenia zmian w tym, jak uczy się ludzkość” - dodał nowy dyrektor.

O Quantcast

Firma Quantcast wspiera marki w rozwoju w epoce sztucznej inteligencji. Tworzymy system inteligencji na potrzeby ekosystemu marketingowego po to, aby umożliwić klientom lepsze, szybsze i skuteczniejsze interakcje z konsumentami. Od 2006 roku pracujemy nad Q, czyli największą na świecie platformą zachowań publiczności w otwartym internecie na bazie sztucznej inteligencji. Dziś platforma może przedstawić w formie liczbowej ponad 100 milionów miejsc docelowych w sieci i na urządzeniach mobilnych. Łącząc dane pozyskiwane bezpośrednio od firm, samodopasowujące modele predykcyjne i zintegrowaną optymalizację sztucznej inteligencji, platforma Q ciągle buduje wykres zachowań konsumentów w oparciu o uczenie maszynowe, tym samym zapewniając markom wgląd w to, co w danej chwili dzieje się w internecie. Platforma Q zasila rozwiązanie Quantcast Intelligence Cloud będące pakietem analityki publiczności, kierowania i pomiarów w celu lepszego zrozumienia, wywarcia wpływu, konwersji i mierzenia doświadczeń konsumentów. Marketerzy, agencje, firmy consultingowe i wydawcy korzystają z rozwiązania Quantcast Intelligence Cloud w celu pozyskiwania nowych klientów, napędzania stopniowego wzrostu i realizacji celów biznesowych. Jako globalna spółka technologiczna, firma Quantcast prowadzi działalność w 10 krajach, a swoją siedzibę ma w San Franciso. Więcej informacji można znaleźć na stronie quantcast.com.

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/625425/Quantcast_Logo.jpg

Źródło:Quantcast

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.01.2018, 09:56
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii