Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Rainbow Tours Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka") informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży Spółki z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu lutym 2018 roku wyniosła 91,1 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku, w którym przychody wyniosły 80,3 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 13,4%. Przychody z pośrednictwa wyniosły 3,6 mln PLN i były wyższe o około 71,4% od przychodów analogicznego okresu 2017 roku, które wyniosły 2,1 mln PLN. Łączne przychody ze sprzedaży w miesiącu lutym 2018 roku wyniosły 94,7 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku, w którym przychody wyniosły 82,4 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 14,9%.
Przychody ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych Spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2018 roku wyniosły 180,7 mln PLN i są wyższe o około 13,7% od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2017 roku, które wyniosły w tym okresie 158,9 mln PLN. Przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym w okresie od 1 stycznia do lutego 2018 roku wyniosły 8,8 mln PLN i były wyższe o około 114,6% od przychodów analogicznego okresu roku 2017, które wyniosły w tym okresie 4,1 mln PLN. Łączne przychody ze sprzedaży Spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2018 roku wyniosły 189,5 mln PLN i są wyższe o około 16,3% od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2017 roku, które wyniosły w tym okresie 163,0 mln PLN.
Zarząd Spółki, działając jako podmiot dominujący w Grupie Kapitałowej Rainbow Tours informuje, że wartość skonsolidowanych przychodów Grupy Kapitałowej ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w miesiącu lutym 2018 roku wyniosła 93,3 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku, w którym przychody wyniosły 80,3 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 16,2 %. Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosły 4,3 mln PLN i były wyższe o około 7,5 % od przychodów analogicznego okresu roku 2017, które wyniosły 4,0 mln PLN. Łączne skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej ze sprzedaży w miesiącu lutym 2018 roku wyniosły 97,6 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku, w którym przychody wyniosły 84,3 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 15,8 %.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy Kapitałowej Rainbow Tours w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2018 roku wyniosły 184,5 mln PLN i są wyższe o około 16,1% od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2017 roku, które wyniosły w tym okresie 158,9 mln PLN. Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym wyniosły 10,4 mln PLN i były wyższe o około 55,2 % od przychodów analogicznego okresu roku 2017, które wyniosły w tym okresie 6,7 mln PLN. Łączne, skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Rainbow Tours ze sprzedaży (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2018 roku wyniosły 194,9 mln PLN i są wyższe o około 17,7% od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2017 roku, które wyniosły w tym okresie 165,6 mln PLN.
Tabelaryczne i graficzne zestawienie informacji o w/w przychodach Spółki i Grupy Kapitałowej Rainbow Tours za wskazane okresy (tj. za luty 2018 roku oraz w rachunku narastającym za okres od stycznia 2018 roku do lutego 2018 roku, a także za okresy porównywalne) oraz informacje o i ich dynamice - zawarte zostały w pliku załączonym do niniejszego raportu (wartości podane tamże - w mln PLN).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Data publikacji | 26.03.2018, 19:17 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |