Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2017 r. wyniosła ok. 51,2 mln zł i była o 1% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 172,2 mln zł i była niższa o 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia wyniosła 144,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 18% w odniesieniu do kwietnia 2016.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2017 r. wyniósł ok. 30,3 mln zł co oznacza analogiczną sprzedaż w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 101,8 mln zł i była wyższa o 1 % od sprzedaży osiągniętej w roku poprzednim.
Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w kwietniu 2017 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 22% w stosunku do kwietnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 2,5 mln zł i była 4% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 412 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,6 tys. m2, która była o 30% wyższa niż na koniec kwietnia 2016.
Najważniejszy wpływ na osiągnięty poziom sprzedaży w kwietniu miały konsekwencje wynikające z nieoptymalnego zatowarowania sieci sklepów.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2017 r. wyniosła ok. 20,9 mln zł i była wyższa o 3% niż w kwietniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 70,4 mln zł i była 3% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w kwietniu 2017 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 17% w stosunku do kwietnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 10,3 mln zł i była 4% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia wyniosła 38,9 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
Zmniejszenie powierzchni sieci było w głównej mierze konsekwencją trwającego od początku roku przesunięcia dystrybucji marki Troll przede wszystkich do sklepu on-line.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.05.2017, 09:22 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |