Newsletter

REDAN SA (16/2018) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w maju 2018 r.

07.06.2018, 10:21aktualizacja: 07.06.2018, 10:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 16/2018

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2018 r. wyniosła ok. 51 mln co oznacza spadek o 5% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 222 mln zł i była niższa o ok. 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja 2018 wyniosła 141,6 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 1% w odniesieniu do maja 2017.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2018 r. wyniósł ok. 31 mln zł, co oznacza spadek o 6% w porównaniu do maja roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 136 mln zł i była wyższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w maju 2018 wyniosły ok. 0,5 mln zł co oznacza spadek o 38% w stosunku do maja 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3 mln zł i była niższa o ok. 8% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec maja składała się z 394 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,4 tys. m2, która była o ok. 1,3% wyższa niż na koniec maja 2017.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2018 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o ok. 3% porównując do maja poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 86 mln zł i była ok. 5% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w maju 2018 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 1% w stosunku do maja 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 13,4 mln zł i była 3% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja 2018 wyniosła 36,2 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.06.2018, 10:21
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ