Newsletter

REDAN SA (2/2017) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2016 r.

11.01.2017, 08:46aktualizacja: 11.01.2017, 08:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 2/2017

Zarząd Redan SA informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2016 r. wyniosła 74 mln zł i była o 9% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 619 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia wyniosła 142,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 17% w odniesieniu do grudnia 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2016 r. wyniósł 48 mln zł., co oznacza wzrost o 20% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 377 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 405 sklepów własnych o łącznej powierzchni 100,4 tys. m2, która była 28% wyższa niż na koniec grudnia 2015.

Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w grudniu 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 18% w stosunku do grudnia 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 9 mln zł i była 47% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w grudniu 2016 r. wyniosła 26 mln zł i była niższa o 6% niż w grudniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 242 mln zł i była 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,6 tys. m2, tj. była na poziomie 1% niższym niż w grudniu 2015 r.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w grudniu 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 3% w stosunku do grudnia 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 33 mln zł i była 12% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.01.2017, 08:46
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ