Newsletter

REDAN SA (2/2017) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2016 r.

11.01.2017, 08:46aktualizacja: 11.01.2017, 08:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 2/2017

Zarząd Redan SA informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2016 r. wyniosła 74 mln zł i była o 9% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 619 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia wyniosła 142,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 17% w odniesieniu do grudnia 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2016 r. wyniósł 48 mln zł., co oznacza wzrost o 20% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 377 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 405 sklepów własnych o łącznej powierzchni 100,4 tys. m2, która była 28% wyższa niż na koniec grudnia 2015.

Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w grudniu 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 18% w stosunku do grudnia 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 9 mln zł i była 47% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w grudniu 2016 r. wyniosła 26 mln zł i była niższa o 6% niż w grudniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 242 mln zł i była 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,6 tys. m2, tj. była na poziomie 1% niższym niż w grudniu 2015 r.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w grudniu 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 3% w stosunku do grudnia 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 33 mln zł i była 12% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.01.2017, 08:46
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ