Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2017 r. wyniosła ok. 49 mln zł i była o 7% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 375 mln zł i była niższa o 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec sierpnia wyniosła 141,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 10% w odniesieniu do sierpnia 2016.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2017 r. wyniósł ok. 32 mln zł co oznacza spadek o 4% w porównaniu do sierpnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 229 mln zł i była na tym samym poziomie co w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w sierpniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza wzrost o 9% w stosunku do sierpnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 5,7 mln zł i była o 11% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec sierpnia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,4 tys. m2, która była o 19% wyższa niż na koniec sierpnia 2016.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w sierpniu 2017 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o 13% niż w sierpniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 146 mln zł i była 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w sierpniu 2017 wyniosły 2,3 mln zł co oznacza spadek o 15% w stosunku do sierpnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 20,2 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia wyniosła 37,6 tys. m2, tj. była na poziomie o 10% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.09.2017, 08:44 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |