Newsletter

REDAN SA (31/2017) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w sierpniu 2017 r.

06.09.2017, 08:44aktualizacja: 06.09.2017, 08:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 31/2017

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2017 r. wyniosła ok. 49 mln zł i była o 7% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 375 mln zł i była niższa o 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec sierpnia wyniosła 141,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 10% w odniesieniu do sierpnia 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2017 r. wyniósł ok. 32 mln zł co oznacza spadek o 4% w porównaniu do sierpnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 229 mln zł i była na tym samym poziomie co w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w sierpniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza wzrost o 9% w stosunku do sierpnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 5,7 mln zł i była o 11% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec sierpnia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,4 tys. m2, która była o 19% wyższa niż na koniec sierpnia 2016.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w sierpniu 2017 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o 13% niż w sierpniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 146 mln zł i była 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w sierpniu 2017 wyniosły 2,3 mln zł co oznacza spadek o 15% w stosunku do sierpnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 20,2 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia wyniosła 37,6 tys. m2, tj. była na poziomie o 10% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.09.2017, 08:44
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ