Newsletter

REDAN SA (32/2016) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w czerwcu 2016 r.

08.07.2016, 09:15aktualizacja: 08.07.2016, 09:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 32/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2016 r. wyniosła 52 mln zł i była o 17% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 282 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca wyniosła 127,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 13% w odniesieniu do czerwca 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2016 r. wyniósł 32 mln zł co oznacza wzrost o 24% w porównaniu do czerwca roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 168 mln zł i była 19% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec czerwca składała się z 369 sklepów własnych o łącznej powierzchni 84,6 tys. m2, która była 20% wyższa niż na koniec czerwca 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2016 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 8% niż w czerwcu poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 114 mln zł i była 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,3 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w czerwcu 2015 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.07.2016, 09:15
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ