Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2016 r. wyniosła 52 mln zł i była o 17% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 282 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca wyniosła 127,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 13% w odniesieniu do czerwca 2015.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2016 r. wyniósł 32 mln zł co oznacza wzrost o 24% w porównaniu do czerwca roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 168 mln zł i była 19% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec czerwca składała się z 369 sklepów własnych o łącznej powierzchni 84,6 tys. m2, która była 20% wyższa niż na koniec czerwca 2015.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2016 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 8% niż w czerwcu poprzedniego roku.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 114 mln zł i była 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,3 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w czerwcu 2015 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.07.2016, 09:15 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |