Newsletter

REDAN SA (32/2017) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan we wrześniu 2017 r.

05.10.2017, 11:16aktualizacja: 05.10.2017, 11:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 32/2017

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2017 r. wyniosła ok. 53 mln zł i była o 9% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 427 mln zł i była niższa o ok. 0,4% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec września wyniosła 142,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 9% w odniesieniu do września 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2017 r. wyniósł ok. 36 mln zł, co oznacza wzrost o 19% w porównaniu do września roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 265 mln zł i była wyższa o ok. 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl we wrześniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza wzrost o 3% w stosunku do września 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 6,5 mln zł i była o 10% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec września składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,8 tys. m2, która była o 18% wyższa niż na koniec września 2016.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów we wrześniu 2017 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o 8% niż we wrześniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 163 mln zł i była 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2017 wyniosły 2,2 mln zł co oznacza spadek o 10% w stosunku do września 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 22,4 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września wyniosła 37,5 tys. m2, tj. była na poziomie o 9% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.10.2017, 11:16
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ