Newsletter

REDAN SA (36/2016) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w lipcu 2016 r.

04.08.2016, 09:18aktualizacja: 04.08.2016, 09:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 36/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lipcu 2016 r. wyniosła 47 mln zł i była o 10% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 329 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lipca wyniosła 128,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 14% w odniesieniu do lipca 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lipcu 2016 r. wyniósł 28 mln zł co oznacza wzrost o 16% w porównaniu do lipca roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 196 mln zł i była 19% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec lipca składała się z 372 sklepów własnych o łącznej powierzchni 85,8 tys. m2, która była 22% wyższa niż na koniec lipca 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w lipcu 2016 r. wyniosła 18 mln zł i była wyższa o 3% niż w lipcu poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 133 mln zł i była 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,2 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w lipcu 2015 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.08.2016, 09:18
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ