Newsletter

REDAN SA (37/2016) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w sierpniu 2016 r.

07.09.2016, 08:24aktualizacja: 07.09.2016, 08:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 37/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2016 r. wyniosła 52 mln zł i była o 22% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 381 mln zł i była wyższa o 13% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec sierpnia wyniosła 129,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 15% w odniesieniu do sierpnia 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2016 r. wyniósł 33 mln zł co oznacza wzrost o 31% w porównaniu do sierpnia roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 229 mln zł i była 21% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec sierpnia składała się z 377 sklepów własnych o łącznej powierzchni 87,7 tys. m2, która była 23% wyższa niż na koniec sierpnia 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w sierpniu 2016 r. wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 9% niż w sierpniu poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 152 mln zł i była 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,0 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w sierpniu 2015 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.09.2016, 08:24
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ