Newsletter

REDAN SA (37/2016) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w sierpniu 2016 r.

07.09.2016, 08:24aktualizacja: 07.09.2016, 08:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 37/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2016 r. wyniosła 52 mln zł i była o 22% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 381 mln zł i była wyższa o 13% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec sierpnia wyniosła 129,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 15% w odniesieniu do sierpnia 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2016 r. wyniósł 33 mln zł co oznacza wzrost o 31% w porównaniu do sierpnia roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 229 mln zł i była 21% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec sierpnia składała się z 377 sklepów własnych o łącznej powierzchni 87,7 tys. m2, która była 23% wyższa niż na koniec sierpnia 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w sierpniu 2016 r. wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 9% niż w sierpniu poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 152 mln zł i była 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,0 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w sierpniu 2015 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.09.2016, 08:24
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ